فروش موتور برق در شهریار

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 


سلام، من یه چاه آب دارم به عمق ۵ متر و برای آبیاری قطره ای به مساحت متر و طول زمین متر که مستقیم به پمپ اینچ چاه وصله. چه موتور برقی جواب میده؟ در ضمن مسافت جایی که موتور قرار می گیره تا چاه متره که باید کابل کشیده بشه. لطفا راهنمایی کنین.

مجموعه «آبیاران» وارد کننده و نمایندگی رسمی فروش موتور برق با بهترین و مناسب ترین قیمت فراهم کننده بهترین شرایط خرید موتوربرق برای شما در سطح کشور است.. در این بخش بهترین مدل های موتور برق‌ خانگی و کوچک در انواع بنزینی، دیزلی، گازی و دو گانه سوز با توان خروجی متنوع به‌صورت تکفاز و سه فاز به همراه مشخصات فنی هر کدام برای شما ارائه می‌شود. برای دریافت لیست قیمت و مشاوره خرید موتور برق با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

چه کسی اولین ژنراتور یا موتور برق را اختراع کرد؟ چگونه آن ها توسعه پیدا کردند تا به نیروگاه های امروزی تبدیل شوند؟ در واقع موتور برق یا ژنراتورهایی که به شکل امروزی می شناسیم توسط مایکل فارادی و جوزف هنری در دهه ساخته شده است.. این دو مخترع پدیده های القای الکترومغناطیسی را که امروزه به نام قانون فارادی شناخته می شود را کشف و ثبت کردند. این اصل بیان می کند که یک نیروی محرکه الکتریکی در یک رسانای الکتریکی ایجاد می شود که یک شار مغناطیسی و یا تعداد خطوط مغناطیسی متغیر را احاطه می کند. بر این اساس بود که فارادی اولین ژنراتور الکترومغناطیسی را ساخت. در همین راستا خبر قانون فارادی در جهان منتشر شد و در سال هیپولیت پیکسی فرانسوی اولین ژنراتور دینام را ساخت. در این مدل او پالس های الکتریسیته ای ایجاد کرد که بدون جریان از یکدیگر جدا شدند و در همین جریان به صورت تصادفی اولین دینام را نیز اختراع کرد. اما او نمی دانست با تغییر جریان چه کار باید کند، بنابراین بر روی تلاش برای حذف جریان متناوب برای دریافت برق DC متمرکز شد. 



( فروش ) های دیگر