مشاوره و اجرا موتور برق در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در این نوع برق بر خلاف برق تک فاز، سه عدد فاز و یک عدد نول داریم که توسط مینیاتوری سه فاز به سیستم وارد می شوند. در برق سه فاز هر زمان که جریان برق مصرفی سه فاز ولت باشد، به سادگی می توان از موتور برق سه فاز متناسب با توان مورد نیاز است.فاده کرد ولی اگر بخواهید همزمان از برق تکفاز هم بهره ببرید می توانید یک رشته از فاز را با یک نول جداگانه است.فاده نمایید.

سلام، بله، می توان است.فاده کرد. موتور برق های گاز سوز دائم کار هستند. موتور برق کاوا برای مورد مد نظر شما کافی می باشد. موتور برق گازوئیلی به ازای هر یک کیلووات سی سی مصرف دارد. با توجه به توان موتور برق می توانید به آن دستگاه های ماینر متصل کنید.

تجهیزاتی که می خواهیم توسط موتور برق به صورت همزمان راه اندازی کنیم را تعیین کنیم. یک لیست از میزان وات مصرفی جهت راه اندازی و عملکرد مداوم هر دستگاه تهیه می کنیم (این کار را می توانید از دفترچه راهنمای هر موتور برق تهیه کنید). میزان الی درصد به میزان برق مصرفی خود اضافه کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که موتور برق انتخابی شما دارای قدرت بالاتر از کل مصرف برقی حساب شده باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر