فروش موتور برق در پردیس

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...


انواع روغن مورد است.فاده توسط کمپانی سازنده در کاتالوگ دستگاه پیشنهاد شده ولی به صورت معمول در مدل های بنزینی و گازی روغن W یا W پیشنهاد می گردد. در مورد موتور برق های دیزلی از روغن موتور سوپر توربو بهران W است.فاده گردد.

سلام، درخواست مشاوره جهت دو دستگاه موتور برق دیزلی با توان پرایم .۵ کاوا برای مدت ساعت کاری می خوام. فاصله ژنراتور تا محل مصرف حدود متر است.. امکان احداث ژنراتورها نیست و ژنراتور بدون کانوپی مورد نظره. است.فاده از دو زوج موتور با مجموع توان مورد نظر (&#; کیلووات) مد نظر هست. ارجحیت به پیشنهاد موتور با ظرفیت بالاتر و تعداد کمتر می باشد. به هیچ عنوان بنزینی نباشد. با مجموع ۵۵ تا تومن بشه جمعش کرد. توضیحات اینکه بار کل، از کیلووات ساعت بار روشنایی و دست پایین . تا کیلوات بار سلفی تشکیل شده. برندهای etq، کاما، سویفت کرافت و کوپ برام قابل قبول تر بودن. ممنون.

در حقیقت، نوع موتور به کاررفته در موتور برق های بنزینی، از نوع درون سوز و احتراق داخلی است. که در دو نوع دو زمانه و زمانه تولید می شود. موتور برق با موتور دو زمانه، نسبت به زمانه، حجم و ابعاد کوچک تری دارد ولی کارکرد موتورهای زمانه به مراتب بهتر است..



( فروش ) های دیگر