سوله متری در شهرک صنعتی سهند ۸ چهاردانگه در طبقه هر طبقه متر ارتفاع طبقه اول متر سیستم گرمایش موتورخانه چیلر برق فاز دارای دفتر مدیریتی، اداری بسیار شیک طراحی با چوب و شیشه دارای حیاط مستقل بسیار تمیز و مرتب انبار، اتاق است.راحت پرسنل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر طبقه مستقل سرویس حمام آشپزخانه در هر طبقه مجزا درب ها هوشمند و اثر انگشت در شهرک صنعتی بی همتا و تکرار نشدنی مناسب برای کارهای برند شرکت های تولیدی معتبر
سوله متری در شهرک صنعتی سهند ۸ چهاردانگه در طبقه هر طبقه متر ارتفاع طبقه اول متر سیستم گرمایش موتورخانه چیلر برق فاز دارای دفتر مدیریتی، اداری بسیار شیک طراحی با چوب و شیشه دارای حیاط مستقل بسیار تمیز و مرتب انبار، اتاق است.راحت پرسنل سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در هر طبقه مستقل سرویس حمام آشپزخانه در هر طبقه مجزا درب ها هوشمند و اثر انگشت در شهرک صنعتی بی همتا و تکرار نشدنی مناسب برای کارهای برند شرکت های تولیدی معتبر
مخلوط سوخت توسط کاربراتور تامین می شود و از طریق یک دریچه ورودی در یکی از صفحات انتهایی محفظه وارد محفظه های احتراق می شود. یک خروجی اگزوز در یکی از طرف های صاف دیواره بدنه تشکیل می شود و یک شمع جرقه زن در یک محفظه قرار دارد که از طریق یک گلوی کوچک در طرف مقابل دیواره بدنه با محفظه ها ارتباط برقرار می کند.
موتور های بنزینی هم به صورت هوا (فن) و هم بصورت سیال (رادیاتور) قابلیت خنک کاری را دارند. سیال خنک کنده معمولا آب می باشد که با ترکیباتی همچون اتیلن گلیکول یا پروپلین گلیکول ترکیب می شود. از ویژگی های این ترکیب ها می توان به جلوگیری از خورندگی، دارای روان کننده برای مراقب از پمپ و بلبرینگ ها و پایین بودن دمای انجماد و بالا بودن دمای جوش آنها نسبت به آب می باشد.
موتور بنزینی با داشتن حجم کمتر نسبت به موتور دیزلی دارای صدای کمتری است.. موتور های تک بنزینی دارای راندمان سوخت پایین تری نسبت به موتور های تک دیزلی هستند.به همین علت عمده موتور های با قدرت زیاد را به صورت دیزلی طراحی میشود و معمولا موتور هایی برای کار های با قدرت کمتر خواسته شده اند به صورت بنزینی خواسته میشوند.
اولین موتور بنزینی به دست نیکولاس آگوست اتو در سال ساخته شد. طراحی موتور های بنزینی بصورتی است. که نیروی محرکه خود را از احتراق سوخت درون سیلندر بدست می آورند. در اکثر موتور های بنزینی، سوخت و هوا قبل از ورود به سیلندر با هم ترکیب شده سپس وارد محفظه احتراق می شوند، این فرآیند در قسمتی بنام انژکتور انجام می شود و با توجه به هزینه های بالای نصب انژکتور در موتور های تک سیلندری معمولا از کاربراتور است.فاده می شود.
موتور وانکل به جای پیستون هایی که در سیلندرها بالا و پایین می روند، دارای یک روتور مثلثی سه پهلو است.. روتور در یک محفظه بسته می چرخد و سه رأس روتور یک تماس لغزشی مداوم با سطح داخلی منحنی محفظه حفظ می کنند. روتور سمت سه محفظه منحنی شکل را بین دو طرف خود و دیواره منحنی جداره تشکیل می دهد. حجم محفظهها با موقعیت روتور متفاوت است..