این شهر دارای فاز دارای سکونت بوده و فاز این شهر را برای طرح مسکن ملی در نظر گرفته اند.فازهای و این شهر اکثراً پروژههای شخصیساز و ویلایی بوده و فاز نیز تعداد بسیار زیادی از پروژههای باغ ویلا را در خود جا دادهاست. فاز ۵ که بخاطر قرار گرفتن برج های مسکونی ۵طبقه بنام و مشهور(کوزو) به همین نام معروف گشته است..فاز هم که به کیسون و شهرک سلام شهرت دارد.فازهای الی دارای پروژههای مختلف مسکن مهر میباشد و همچنین این شهر دارای خط مستقل راهآهن بوده و روزانه قطار شهری تا
جمعیت شهر جدید پرند در سرشماری سال ۵ برابر با ٬۵ نفر (٬ خانوار) اعلام شد که از این تعداد ۸٬ نفر مرد و ۸٬۵ نفر زن بودند. ساکنان این شهر اغلب از اطراف تهران و دیگر است.انها هستند که به دلایلی همچون مسکن نسبتاً ارزانتر، میزان کمترافیک و آلودگی هوا نسبت به تهران، وجود فرصتهای کاری به واسطهٔ است.قرار شهرکهای صنعتی در نزدیکی این شهر و همچنین پروژههایی نظیر
جمعیت شهر جدید پرند در سرشماری سال ۵ برابر با ٬۵ نفر (٬ خانوار) اعلام شد که از این تعداد ۸٬ نفر مرد و ۸٬۵ نفر زن بودند. ساکنان این شهر اغلب از اطراف تهران و دیگر است.انها هستند که به دلایلی همچون مسکن نسبتاً ارزانتر، میزان کمترافیک و آلودگی هوا نسبت به تهران، وجود فرصتهای کاری به واسطهٔ است.قرار شهرکهای صنعتی در نزدیکی این شهر و همچنین پروژههایی نظیر
مخلوط سوخت توسط کاربراتور تامین می شود و از طریق یک دریچه ورودی در یکی از صفحات انتهایی محفظه وارد محفظه های احتراق می شود. یک خروجی اگزوز در یکی از طرف های صاف دیواره بدنه تشکیل می شود و یک شمع جرقه زن در یک محفظه قرار دارد که از طریق یک گلوی کوچک در طرف مقابل دیواره بدنه با محفظه ها ارتباط برقرار می کند.
سیلندر محفظه ای است.وانه ای شکل است.، که احتراق داخل آن انجام می شود. موتور تشکیل شده از سیلندر، پیستون و شافت انتقال حرکت است. و حرکت گردشی پیستون را به حرکت چرخشی تبدیل می کند. موتور تک که دارای یک سیلندر است. نسبت به موتور های دیگر کوچک تر می باشد و در نتیجه نیروی کمتری می تواند تولید کند. از این موتورها برای وسایلی که به توان کم نیاز دارند است.فاده می شود.
موتور تک بنزینی همان گونه از نامش پیداست با سوخت بنزین و جرقه شمع روشن می شود. موتور تک بنزینی تشکیل شده از بلوکه سیلندر، پیستون و شافت انتقال حرکت است.. با توجه به حرکت رفت و برگشتی پیستون توسط میل شاتون آن را به حرکت چرخشی یا دورانی تبدیل می کند.
برای خرید موتور تک سمپاش بنزینی یا دیزلی می بایست به مزایا و معایت هر یک از موتور تک ها دقت نمود. به عنوان مثال موتورتک دیزلی برای سمپاش های موتوری باعث داغ نکردن در ساعات کاری بالا، قدرت بالا، سوخت ارزان و گشتاور بالاتر می باشند. همچنین از معایب این موتور می شود به قیمت بالاتر از موتورهای بنزینی اشاره کرد که این امر باعث افزایش قیمت تمام شده ی سمپاش شما خواهد شد. از معایب دیگر موتور دیزلی وزن بالای آن ها هست که با اضافه شدن پمپ و شاسی کل دستگاه سمپاش سنگین خواهد بود و امکان جا به جایی نخواهد داشت. همه ی این موارد در قیمت موتور تک سمپاش تاثیرگذار خواهند بود.
در طول مرحله اگزوز، حرکت رو به بالا پیستون مواد مصرف شده در احتراق را از طریق دریچه اگزوز باز وارد می کند. سپس چرخه تکرار می شود. بنابراین، هر سیکل به چهار حرکت پیستون - ورودی، فشرده سازی، قدرت و اگزوز - و دو دور چرخش میل لنگ نیاز دارد.