فروش مونو آمونیوم فسفات در اسلامشهر

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریاریها :  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار مدرسه شاهد حضرت زینب (س)این شهرستان در زمینه های مختلف تربیتی وآموزشی موفق به کسب رتبه اول در بین مدارس شاهد مناطق بیست گانه شهرستان های است.ان تهران شد . به نقل ازکارشناسی امور شاهدو ایثار گران ومدیراین واحد آموزشی ،این توفیق پس از ارزیابی […]

ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه چون ارج، کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و … موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌ است..

شهریاریها : آدرس و مشخصات مدیران تمامی مراکز ( آسایشگاه ها) نگهداری سالمندان در است.ان تهران -مرکز آتیه سبزامید/ نشانی: خ شهید افشاری ـ  میدان بنی هاشم ـ بوستان نهم شرقی یا شهید جعفری ـ نبش تالار ساقدوش  ـ پلاک ۸/ نام مدیر: ملیحه مشهدی رضا خراسانی/ کدپستی:۸/ تلفن:۸۵-۵ -مرکز دادخواه/ نشانی: خواجه عبدالله انصاری […]


سالهاست که کاربرد مونو آمونیوم فسفات به عنوان یک کود ضروری در صنعت کود و کشاورزی مطرح می باشد. این کود مهم، پس از انحلال در رطوبت موجود در خاک دو ترکیب مورد نیاز گیاهان یعنی فسفر و نیتروژن را در اختیار گیاه قرار می دهد. در نتیجه مونو آمونیوم فسفات منبعی از فسفر و نیتروژن در گیاهان است.. این محصول برای خاک هایی که pH خنثی یا قلیایی دارند مفید تر خواهد بود چرا که می تواند به تنهایی سبب اسید شدن خاک ناحیه گردد که این برای گیاه مضر خواهد بود. در این محصول آمونیاک آزادی را نخواهیم دید که همین عامل سبب ایجاد خطر کمتری برای جوانه های گیاه می شود.

مونو آمونیوم فسفات، سال‌ها است. که یک کود دانه بندی شده بسیار کاربردی است.. این کود، در آب محلول است. و به سرعت در خاک مرطوب، کامل حل می‌شود. پس از انحلال، دو جز اساسی کود، مجدداً از هم جدا می‌شوند تا آمونیوم و فسفات، آزاد شوند که هر دو برای رشد سالم و پایدار گیاه لازم هستند.

امروزه بخش اعظم تولید این محصول مربوط به کشور چین می باشد. بیش از نیمی کل ظرفیت جهانی مونو آمونیوم فسفات، چینی است.. و این رقم طبق برآورد ها هر ساله رشد خوبی داشته است.. امروزه برخی از کشورهای خاورمیانه نیز دستی در تولید این محصول برده و رشد چشمگیری داشته اند.



( فروش ) های دیگر