تولید و ساخت مونو آمونیوم فسفات در بومهن

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


بهترین زمان برای مصرف مونو آمونیوم فسفات، فصل های بهار و پاییز می باشند. همچنین گیاهانی که اغلب به این کود احتیاج دارند عبارتند از؛ چغندر، سیب زمینی، گل آفتابگردان، ذرت، چاودار، گندم، جو دوسر، سویا و کلزا. برای است.فاده صحیح در واقع تعیین نوع، میزان، زمان و نحوه مصرف کود ها در گیاهان زراعی، است.فاده از آزمون خاک و در گیاهان باغی علاوه بر تجزیه خاک و آب آبیاری، تجزیه برگ و گاهی میوه مناسب ترین روش خواهد بود. رعایت نکات زیر در مصرف این کود لازم است.؛

کشورهای بسیاری نظیر چین، کشورهای خاورمیانه، آفریقا و غیره، سالانه مقادیر بسیار زیادی از این ماده را تولید می کنند و در اختیار جهانیان قرار می دهند. اما در طی سال های متوالی، کشور چین به بزرگترین تولید کننده و صادر کننده مونو آمونیوم فسفات تبدیل شد. همچنین چین یکی از بزرگترین مصرف کننده های این ترکیب شیمیایی فوق العاده است..

قیمت مونو آمونیوم فسفات، بر اساس قیمت مواد اولیه برای تهیه، برند تولید کننده و تغییرات قیمت مواد شیمیایی و قیمت کود فسفات آمونیوم تعیین می‌شود. مونو آمونیوم فسفات زیگلر آلمان، وپروفرت هلند، بازارگان، پرینوا و تتاکو از برندهای معروف این ماده هستند. مقدار مصرف ترکیبات آمونیوم فسفات برای کشاوزی به شرایط هر گیاه و نوع خاک بستگی دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر