تولید و ساخت مونو آمونیوم فسفات در جنوب تهران

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..

عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..


یکی از پر کاربرد ترین و اصلی ترین موارد مصرف مونو آمونیوم فسفات است.فاده آن به عنوان کود است.. این کود با جبران کردن کمبود های خاک از جمله نیتروژن و نمک سبب افزایش کیفیت خاک می شود. این کود به صورت دانه ای می باشد و محلول در آب است.. این کود که آن را کود npk هم مینامند به شدت مناسب خاک های خنثی می باشد.

از جمله خریداران اصلی مونو آمونیوم فسفات، فعالان صنعت کشاورزی هستند. این ماده شیمیایی، از زمان های گذشته تا کنون به عنوان کود مورد است.فاده قرار گرفته است.. مونو آمونیوم فسفات در واقع یک کود ضروری برای گیاهان می باشد که منبعی غنی دو عنصر فسفر با نماد شیمیایی P و نیتروژن با نماد شیمیایی N است.. این دو عنصر، اصلی ترین مواد مورد نیاز تمامی گیاهان و میوه ها می باشد. در واقع با است.فاده از این نوع کود، نیتروژن و فسفر به شکل قابل است.فاده برای گیاهان تبدیل می شود.

بسته بندی‌های حاوی ترکیب مونو آمونیوم فسفات، معمولاً در وزن ۵ کیلوگرم و به شکل کیسه وجود دارد. برای سفارش‌های فله‌ای، کیسه‌های کیلوگرمی در نظر گرفته می‌شود. درصد خلوص این ماده برای مصارف صنعتی یا کود کشاورزی به طور معمول، بیشتر از % است. اما باز هم این مقدار به تولید کننده بستگی دارد. آنالیز مونو آمونیوم فسفات نشان می‌دهد که درصد عناصر تشکیل دهنده آن دقیقاً چقدر است..



( تولید و ساخت ) های دیگر