فروش مونو آمونیوم فسفات در جنوب تهران

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

منطقه تهران دارای محله هایی با بافت قدیمی، مانند سایر محله های جنوب تهران است. که سابقه ی شکل گیری  این منطقه را سال تخمین زده اند؛ این منطقه سالها در حاشیه ی تهران بوده و در دهه های اخیر در محدوده ی شهری تهران و محله های جنوب تهرانجای گرفته است..


مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphate) منبعی سرشار فسفر و نیتروژن است.. این محصول دارای دو ترکیب رایج در صنعت کود سازی است. و دارای بالاترین میزان فسفر در بین کود های موجود در بازار می باشد. این ترکیب را با نام فسفات دی هیدروژن آمونیوم و یا با نام اختصاری MAP نیز می شناسند. این محصول که به شکل پودر یا کریستال های سفید رنگ است.، در آب محلول و در اتانول انحلال ناپذیر است.. از نظر پایداری شیمیایی نیز این ترکیب تا دمای درجه سانتیگراد پایدار خواهد بود. این ترکیب را با نام آمونیوم دی هیدروژن فسفات و علامت اختصاری ADP نیز می شناسند.

اگر قصد خرید مونو آمونیوم فسفات را دارید و یا می خواهید هر چه بهتر با این محصول کاربردی آشنا شوید، خواندن این متن به شما توصیه می شود. در ادامه ویژگی ها، کاربردها، نحوه خرید مونو آمونیوم فسفات و... به صورت کامل شرح داده شده است.‌. با ما همراه باشید...

در بازار خرید و فروش مونو آمونیوم فسفات، با واژه‌ها و اصطلاحات متعددی روبرو هستیم. کود آمونیوم دی هیدروژن فسفات، آمونیوم هیدروژن فسفات یا حتی کود مونو پتاسیم فسفات، همگی ترکیباتی هستند که حاوی فسفر بوده و برای رشد گیاهان، ضروری هستند.



( فروش ) های دیگر