فروش مونو آمونیوم فسفات در دماوند

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..

پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.


از جمله خریداران اصلی مونو آمونیوم فسفات، فعالان صنعت کشاورزی هستند. این ماده شیمیایی، از زمان های گذشته تا کنون به عنوان کود مورد است.فاده قرار گرفته است.. مونو آمونیوم فسفات در واقع یک کود ضروری برای گیاهان می باشد که منبعی غنی دو عنصر فسفر با نماد شیمیایی P و نیتروژن با نماد شیمیایی N است.. این دو عنصر، اصلی ترین مواد مورد نیاز تمامی گیاهان و میوه ها می باشد. در واقع با است.فاده از این نوع کود، نیتروژن و فسفر به شکل قابل است.فاده برای گیاهان تبدیل می شود.

بطور کلی علائم ظاهری کمبود فسفر در گیاه بیشتر به رویت لکه هایی بر روی آن خلاصه می شود که همین عامل سبب سختی تشخیص کمبود فسفر نسبت به تشخیص کمبود نیتروژن و پتاسیم می شود. بر همین اساس می توان گفت نجات گیاه از کمبود حضور فسفر خیلی دیر اتفاق خواهد افتاد. یکی دیگر از علائم کمبود فسفر را می توان در رشد گیاه دید. چرا که فسفر در یک گیاه سالم به سهولت از مناطق با غلظت فسفر زیاد به سمت مناطق جوان تر که فسفر کمتری دارند حرکت می کند. همچنین در گیاهان بالغ فسفر به مناطقی از گیاه مهاجرت خواهد کرد که در تشکیل دانه یا میوه نقش دارند. چرا که این مناطق نیازمند انرژی بیشتری می باشند.

مونو آمونیوم فسفات را معدن عظیمی از نیتروژن و فسفات می دانند. در واقع این محصول شیمیایی از کنار هم قرار گرفتن و پیوند بین شش عدد عنصر هیدروژن با نماد شیمیایی H، یک عدد عنصر فسفر با نماد شیمیایی P، یک عدد عنصر نیتروژن با نماد شیمیایی N و چهار عدد عنصر اکسیژن با نماد شیمیایی O تشکیل می شود.



( فروش ) های دیگر