تولید و ساخت مونو آمونیوم فسفات در دیزین

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله می‌رود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..

منطقه دیزین یکی از مناطق گران قیمت برای سفر و خوشگذرانی است.. برای ورود به این منطقه باید در حدود هزار تومان ورودیه بر ای هر نفر پرداخت کنید که این مقدار در روزهای شنبه تا سه شنبه کمتر است.. علاوه بر آن هزینه رستوران، کرایه وسایل اسکی، لباس اسکی و ورودی پیست را باید اضافه کرد. البته سفر به دیزین تجربه‌ای متفاوت است. که شاید به هزینه آن بیارزد.

استفاده از تور پیست اسکی دیزین یکی از راه‌های است.فاده راحت‌تر از امکانات دهکده دیزین است. که از طرف اکثر اسکی‌بازان حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود. این تورها معمولا سه روزه برگزار می‌شوند. به‌طور کلی انتخاب تور برای خانواده‌ها و اکیپ‌های دوستانه نیز مناسب است.. سه گزینه برای اقامت یک یا چند شبه در دهکده دیزین وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.


مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphate) منبعی سرشار فسفر و نیتروژن است.. این محصول دارای دو ترکیب رایج در صنعت کود سازی است. و دارای بالاترین میزان فسفر در بین کود های موجود در بازار می باشد. این ترکیب را با نام فسفات دی هیدروژن آمونیوم و یا با نام اختصاری MAP نیز می شناسند. این محصول که به شکل پودر یا کریستال های سفید رنگ است.، در آب محلول و در اتانول انحلال ناپذیر است.. از نظر پایداری شیمیایی نیز این ترکیب تا دمای درجه سانتیگراد پایدار خواهد بود. این ترکیب را با نام آمونیوم دی هیدروژن فسفات و علامت اختصاری ADP نیز می شناسند.

مونو آمونیوم فسفات را معدن عظیمی از نیتروژن و فسفات می دانند. در واقع این محصول شیمیایی از کنار هم قرار گرفتن و پیوند بین شش عدد عنصر هیدروژن با نماد شیمیایی H، یک عدد عنصر فسفر با نماد شیمیایی P، یک عدد عنصر نیتروژن با نماد شیمیایی N و چهار عدد عنصر اکسیژن با نماد شیمیایی O تشکیل می شود.

اگر قصد تهیه و خرید مونو آمونیوم فسفات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دارید، می بایست به دنبال مراکز معتبر و با سابقه باشید.  شرکت نگین تجارت پیام یکی از معتبرترین مراکز توزیع کننده مواد شیمیایی درجه یک می باشد. این شرکت بیش از سال سابقه درخشان در زمینه عرضه مواد شیمیایی با کیفیت دارد‌.



( تولید و ساخت ) های دیگر