تولید و ساخت مونو آمونیوم فسفات در رودهن

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت شهر رودهن به حدود سال قبل برمیگردد و به علت مهاجرت ترک تباران در دوران قاجار به این شهر، زبان مادری شهر رودهن، تاتی است.. به دلیل آب و هوای خوب و نزدیکی به شهر تهران در سالهای اخیر مردم بسیاری از شهرهای مختلف ایران از جمله مازندران، مشهد و&#; به این شهر مهاجرت نموده اند. همچنین وجود چندین دانشگاه مانند دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی با حدود هزار دانشجو در این شهر منجر به رشد چشمگیر این شهر از لحاظ فرهنگی، علمی، آموزشی و اقتصادی شده است..

اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.

کمپ محمد داغی یا بام رودهن در شمال این شهر و در بلند ترین منطقه آن (خیابان سجادیان) قرار گرفته است.. بام رودهن تفریح گاهی آرام و باصفا برای ساکنین رودهن و همچنین گردشگران فراهم کرده و دارای امکاناتی همچون رستوران، قهوه خانه سنتی، آلاچیق، فضایی برای پیاده روی، سرویس بهداشتی و وسایل ورزشی است..


نکته مهم در خصوص کاربرد کشاورزی این محصول آن است. که هنگامی که MAP با اسید فسفریک به خصوص خالص تولید می شود، به راحتی می تواند در محلول شفافی حل شود. بر این اساس می تواند به روش محلول پاشی است.فاده گردد و یا به آب آبیاری گیاه اضافه شود. این کود یکی از کود های پر مصرف در کشور است.رالیا در سیستم های زراعی و کاشت مراتع است..

امروزه بخش اعظم تولید این محصول مربوط به کشور چین می باشد. بیش از نیمی کل ظرفیت جهانی مونو آمونیوم فسفات، چینی است.. و این رقم طبق برآورد ها هر ساله رشد خوبی داشته است.. امروزه برخی از کشورهای خاورمیانه نیز دستی در تولید این محصول برده و رشد چشمگیری داشته اند.

این کود برای رشد گیاهان نقش مهمی دارد. یکی از دلایل محبوبیت این کود حلالیت بالای آن  در آب است. . این کود با تقویت گیاه در روند رشد و ثمر دهی سود خوبی را برای کشاورزان به همراه دارد. از خواص ویژه آن بافری بودن است. که PH خاک را تغییر نمی دهد و به دلیل وجود نیتروژن جذب فسفر را بالا می برد. است.فاده راحت و کاربردی به دلیل حلالیت بالا در انواع سیستم آبیاری است.فاده می شود. قابل ترکیب با انواع سموم دفع آفت می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر