تولید و ساخت مونو آمونیوم فسفات در شهر جدید اندیشه

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).


مونو آمونیوم فسفات، سال‌ها است. که یک کود دانه بندی شده بسیار کاربردی است.. این کود، در آب محلول است. و به سرعت در خاک مرطوب، کامل حل می‌شود. پس از انحلال، دو جز اساسی کود، مجدداً از هم جدا می‌شوند تا آمونیوم و فسفات، آزاد شوند که هر دو برای رشد سالم و پایدار گیاه لازم هستند.

نگهداری از مونو آمونیوم فسفات و حمل و نقل آن خوشبختانه آسان است.. همچنین این ماده به صورت بسیار خالص ممکن است. به تهویه و مراقبت بیشتر در هنگام حمل و نقل نیازمند باشد. این محصول بایستی در انبار بصورت سربسته و خشک نگهداری و ذخیره شود. در صنعت کشاورزی کود دیگر به نام دی آمونیوم فسفات نیز داریم.

رعایت اقدامات و نکات ایمنی در مورد مونو آمونیوم فسفات مانند هر کود شیمیایی دیگر ضروری است.. پودر شیمیایی این کود در صورت تماس با دست می تواند تحریک کننده باشد. پس بهتر است. در هنگام است.فاده از آن حتماً دستکش بپوشید و یا بلافاصله پس از کار با آن دستان خود را به خوبی بشویید. همچنین اگر این محصول در هوا پخش شود می تواند برای چشم و مجاری تنفسی و ریه ها نیز محرک باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر