فروش مونو آمونیوم فسفات در شهر جدید اندیشه

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در پاسخ به این سوال که آیا پرند برای خرید مسکن مناسب است. یا اندیشه باید با توجه به نیازها و شرایط موجود ابعاد مختلفی در نظر گرفت. شهر جدید اندیشه یکی از شهرهایی است. که به جرات می توان گفت امکانات رفاهی و زیر ساخت های شهری پاسخگوی جمعیت ساکن در آن است. و به تعداد کافی مدرسه، مراکز درمانی، مسجد، مجتمع تجاری و تفریحی و فضای سبز در این شهر ساخته شده، همچنین در مقایسه با

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..


آمونیوم دی هیدروژن فسفات به دلیل خاصیت تجزیه مجدد، ماده کریستالی است. که به طور گسترده در زمینه اپتیک مورد است.فاده قرار می‌گیرد. با توجه به ساختار کریستالی چهار ضلعی، این ماده دارای تقارن نوری تک محوری منفی با شاخص‌های شکست معمول در طول موج نوری است..

نگهداری از مونو آمونیوم فسفات و حمل و نقل آن خوشبختانه آسان است.. همچنین این ماده به صورت بسیار خالص ممکن است. به تهویه و مراقبت بیشتر در هنگام حمل و نقل نیازمند باشد. این محصول بایستی در انبار بصورت سربسته و خشک نگهداری و ذخیره شود. در صنعت کشاورزی کود دیگر به نام دی آمونیوم فسفات نیز داریم.

سالهاست که کاربرد مونو آمونیوم فسفات به عنوان یک کود ضروری در صنعت کود و کشاورزی مطرح می باشد. این کود مهم، پس از انحلال در رطوبت موجود در خاک دو ترکیب مورد نیاز گیاهان یعنی فسفر و نیتروژن را در اختیار گیاه قرار می دهد. در نتیجه مونو آمونیوم فسفات منبعی از فسفر و نیتروژن در گیاهان است.. این محصول برای خاک هایی که pH خنثی یا قلیایی دارند مفید تر خواهد بود چرا که می تواند به تنهایی سبب اسید شدن خاک ناحیه گردد که این برای گیاه مضر خواهد بود. در این محصول آمونیاک آزادی را نخواهیم دید که همین عامل سبب ایجاد خطر کمتری برای جوانه های گیاه می شود.



( فروش ) های دیگر