تولید و ساخت مونو آمونیوم فسفات در شهرک صنعتی چهاردانگه

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.


مونو آمونیوم فسفات علاوه بر کشاورزی کاربرد های دیگری نیز دارد. از MAP در خاموش کننده های شیمیایی خشک که معمولاً در ادارات، مدارس و خانه ها یافت می شود نیز می توان است.فاده کرد. اسپری های خاموش کننده حاوی این ترکیب، پودر آن را پخش می کند که به خوبی سوخت را می پوشاند و شعله را به سرعت خاموش می سازد.

از جمله خریداران اصلی مونو آمونیوم فسفات، فعالان صنعت کشاورزی هستند. این ماده شیمیایی، از زمان های گذشته تا کنون به عنوان کود مورد است.فاده قرار گرفته است.. مونو آمونیوم فسفات در واقع یک کود ضروری برای گیاهان می باشد که منبعی غنی دو عنصر فسفر با نماد شیمیایی P و نیتروژن با نماد شیمیایی N است.. این دو عنصر، اصلی ترین مواد مورد نیاز تمامی گیاهان و میوه ها می باشد. در واقع با است.فاده از این نوع کود، نیتروژن و فسفر به شکل قابل است.فاده برای گیاهان تبدیل می شود.

تولید مونو آمونیوم فسفات فرایندی به نسب ساده به نظر می رسد. در روشی معمول که بیشتر از آن است.فاد می شود، در آن از آمونیاک و اسید فسفریک بهره می برند. در این روش آمونیاک و اسید فسفریک به نسبتی مساوی و به اصطلاح علمی یک به یک با همدیگر واکنش می دهند. فراورده این واکنش محصول نهایی مورد نظر ما یعنی گرانول و یا پودر MAP خواهد بود.



( تولید و ساخت ) های دیگر