فروش مونو آمونیوم فسفات در شهرک صنعتی چهاردانگه

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه شهری با حدود ۵ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی شهر تهران بزرگراه آیت الله سعیدی واقع شده است..این شهر دارای قدمت بالایی بوده و خود شامل دو شهرک صنعتی برگ می باشد. وجود این دو شهرک صنعتی در جوار شهر چهاردانگه موجب شده که این شهر از نظر تولیدی یکی از قطب های است.ان تهران به شمار آید. وجود شرکت های بزرگی از جمله؛ ایران خودرو دیزل، سدید، کیان تایر، لوله سازی، سینجرگاز،یاران و &#; خود مؤید این موضوع می باشد.


مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphate) منبعی سرشار فسفر و نیتروژن است.. این محصول دارای دو ترکیب رایج در صنعت کود سازی است. و دارای بالاترین میزان فسفر در بین کود های موجود در بازار می باشد. این ترکیب را با نام فسفات دی هیدروژن آمونیوم و یا با نام اختصاری MAP نیز می شناسند. این محصول که به شکل پودر یا کریستال های سفید رنگ است.، در آب محلول و در اتانول انحلال ناپذیر است.. از نظر پایداری شیمیایی نیز این ترکیب تا دمای درجه سانتیگراد پایدار خواهد بود. این ترکیب را با نام آمونیوم دی هیدروژن فسفات و علامت اختصاری ADP نیز می شناسند.

اگر قصد تهیه و خرید مونو آمونیوم فسفات با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دارید، می بایست به دنبال مراکز معتبر و با سابقه باشید.  شرکت نگین تجارت پیام یکی از معتبرترین مراکز توزیع کننده مواد شیمیایی درجه یک می باشد. این شرکت بیش از سال سابقه درخشان در زمینه عرضه مواد شیمیایی با کیفیت دارد‌.

بسته بندی‌های حاوی ترکیب مونو آمونیوم فسفات، معمولاً در وزن ۵ کیلوگرم و به شکل کیسه وجود دارد. برای سفارش‌های فله‌ای، کیسه‌های کیلوگرمی در نظر گرفته می‌شود. درصد خلوص این ماده برای مصارف صنعتی یا کود کشاورزی به طور معمول، بیشتر از % است. اما باز هم این مقدار به تولید کننده بستگی دارد. آنالیز مونو آمونیوم فسفات نشان می‌دهد که درصد عناصر تشکیل دهنده آن دقیقاً چقدر است..



( فروش ) های دیگر