فروش مونو آمونیوم فسفات در شهریار

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..


بلورهای جامد مونو آمونیوم فسفات، پیزوالکتریک هستند، خاصیتی که در برخی از مبدل‌های فعال سیستم‌های دریایی مورد نیاز است. (مبدل مورد نظر مبدل‌هایی هستند که از خاصیت مغناطیسی است.فاده می‌کنند). در دهه ۵، بلورهای ADP تا حد زیادی جایگزین بلورهای نمک &#;کوارتز&#; و &#;روشل&#; در مبدل‌ها شدند زیرا کار با آن‌ها آسان‌تر از کوارتز است. و بر خلاف نمک روشل، جاذب رطوبت نیستند.

محلول پاششی این کود در تامین فسفر در مواقعی که گیاه نیاز به پاسخ سریع دارد و به شدت دچار کمبود باشد موثر است.. این روش باید به عنوان یک روش تکمیلی برای است.فاده از فسفر خاک در نظر گرفته شود. غلظت محلول های را می توان با توجه به سن برگ افزایش داد.

بعد از است.نشاق غبارات مونو آمونیوم فسفات، مشکلاتی در تنفس ایجاد می‌شود و ممکن است. حالت خشکی و گلو درد هم دیده شود. اگر مقدار زیادی از این ترکیب به صورت تصادفی بلعیده شود منجر به درد شکمی، اسهال، حالت تهوع و است.فراغ می‌شود.



( فروش ) های دیگر