تولید و ساخت مونو آمونیوم فسفات در فیروزکوه

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از راه‌های رسیدن به سیمین دشت و دریاچه آهنک، رفتن با قطار است.. جالب است. بدانید که ایستگاه راه آهنی قدیمی در سیمین دشت وجود دارد. با گرفتن بلیط قطار تهران &#; ساری، در طول مسیر از طبیعت سرسبز بیرون لذت برده و در نهایت در ایستگاه خود روستا پیاده شوید.

منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.


این کود برای رشد گیاهان نقش مهمی دارد. یکی از دلایل محبوبیت این کود حلالیت بالای آن  در آب است. . این کود با تقویت گیاه در روند رشد و ثمر دهی سود خوبی را برای کشاورزان به همراه دارد. از خواص ویژه آن بافری بودن است. که PH خاک را تغییر نمی دهد و به دلیل وجود نیتروژن جذب فسفر را بالا می برد. است.فاده راحت و کاربردی به دلیل حلالیت بالا در انواع سیستم آبیاری است.فاده می شود. قابل ترکیب با انواع سموم دفع آفت می باشد.

مونو آمونیوم فسفات، سال‌ها است. که یک کود دانه بندی شده بسیار کاربردی است.. این کود، در آب محلول است. و به سرعت در خاک مرطوب، کامل حل می‌شود. پس از انحلال، دو جز اساسی کود، مجدداً از هم جدا می‌شوند تا آمونیوم و فسفات، آزاد شوند که هر دو برای رشد سالم و پایدار گیاه لازم هستند.

نکته مهم در خصوص کاربرد کشاورزی این محصول آن است. که هنگامی که MAP با اسید فسفریک به خصوص خالص تولید می شود، به راحتی می تواند در محلول شفافی حل شود. بر این اساس می تواند به روش محلول پاشی است.فاده گردد و یا به آب آبیاری گیاه اضافه شود. این کود یکی از کود های پر مصرف در کشور است.رالیا در سیستم های زراعی و کاشت مراتع است..



( تولید و ساخت ) های دیگر