تولید و ساخت مونو آمونیوم فسفات در لواسان

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.

امامزاده فضلعلی شهر لواسان در این محله قرار دارد. از دیگر ابنیه تاریخی شهر لواسان که در این محله واقع گردیده، می‌توان حمام محله ناران مربوط به دوره صفوی و قلعه باستانی باغ دره مربوط به دوره هخامنشی و دوره ساسانیان را نام برد.

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..


با آشنایی با ویژگی های هر ترکیب شیمیایی، شما یک قدم به شناخت آن محصول نزدیک می شوید. به همین علت در این قسمت ویژگی های مونو آمونیوم فسفات را به صورت کامل شرح داده ایم تا بتوانید این ماده را بهتر بشناسید و در زمان خرید بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

مونو آمونیوم فسفات، سال‌ها است. که یک کود دانه بندی شده بسیار کاربردی است.. این کود، در آب محلول است. و به سرعت در خاک مرطوب، کامل حل می‌شود. پس از انحلال، دو جز اساسی کود، مجدداً از هم جدا می‌شوند تا آمونیوم و فسفات، آزاد شوند که هر دو برای رشد سالم و پایدار گیاه لازم هستند.

نگهداری از مونو آمونیوم فسفات و حمل و نقل آن خوشبختانه آسان است.. همچنین این ماده به صورت بسیار خالص ممکن است. به تهویه و مراقبت بیشتر در هنگام حمل و نقل نیازمند باشد. این محصول بایستی در انبار بصورت سربسته و خشک نگهداری و ذخیره شود. در صنعت کشاورزی کود دیگر به نام دی آمونیوم فسفات نیز داریم.



( تولید و ساخت ) های دیگر