تولید و ساخت مونو آمونیوم فسفات در پیشوا

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


نکته مهم در خصوص کاربرد کشاورزی این محصول آن است. که هنگامی که MAP با اسید فسفریک به خصوص خالص تولید می شود، به راحتی می تواند در محلول شفافی حل شود. بر این اساس می تواند به روش محلول پاشی است.فاده گردد و یا به آب آبیاری گیاه اضافه شود. این کود یکی از کود های پر مصرف در کشور است.رالیا در سیستم های زراعی و کاشت مراتع است..

از جمله ترکیبات شیمیایی کاربردی، می توان به مونو آمونیوم فسفات اشاره کرد. مونو آمونیوم فسفات به علت ساختاری که دارد، منبعی عظیم از نیتروژن با نماد شیمیایی Nو فسفر با نماد شیمیایی Pمی باشد. به همین علت در صنایع بی شماری نظیر صنعت تولید کود کشاورزی مورد است.فاده قرار می گیرد.

مونو آمونیوم فسفات در آب، محلول است. و به عنوان نمک بی آب در سیستم چهار ضلعی معرفی می‌شود که به شکل منشورهای کشیده یا سوزنی، به حالت متبلور در می‌آید. این ماده در اتانول عملاً نامحلول است.. آمونیوم دی هیدروژن فسفات جامد در دمای حداکثر درجه سانتی گراد، هنگامی که به آمونیاک گازی تجزیه می‌شود، پایدار است.. در دمای ۵ درجه سانتیگراد فشار جزئی آمونیاک، /۵ میلی متر جیوه است.. محلول است.وکومتری مونو آمونیوم فسفات، اسیدی است..



( تولید و ساخت ) های دیگر