فروش مونو آمونیوم فسفات در چهاردانگه

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..


در بازار خرید و فروش مونو آمونیوم فسفات، با واژه‌ها و اصطلاحات متعددی روبرو هستیم. کود آمونیوم دی هیدروژن فسفات، آمونیوم هیدروژن فسفات یا حتی کود مونو پتاسیم فسفات، همگی ترکیباتی هستند که حاوی فسفر بوده و برای رشد گیاهان، ضروری هستند.

مونو آمونیوم فسفات به عنوان یک منبع غنی از پتاسیم و فسفر شناخته می شود که در امور مختلف به ویژه صنعت کشاورزی مورد است.فاده قرار می گیرد. در واقع این ماده شیمیایی به عنوان نوعی کود مورد است.فاده قرار می گیرد که فاقد نیتروژن با نماد شیمیایی N است..

بعد از است.نشاق غبارات مونو آمونیوم فسفات، مشکلاتی در تنفس ایجاد می‌شود و ممکن است. حالت خشکی و گلو درد هم دیده شود. اگر مقدار زیادی از این ترکیب به صورت تصادفی بلعیده شود منجر به درد شکمی، اسهال، حالت تهوع و است.فراغ می‌شود.



( فروش ) های دیگر