تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در اسلامشهر

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

گروه حوزه و دانشگاه : معاون اداری و مالی دانشگاه پیام نور گفت با سیستم یکسا‌ن‌سازی شهریه‌ دانشگاه پیام نور دوره‌های رسمی با افزایش ۵ درصدی و دوره‌های فراگیر با کاهش شهریه رو‌به‌رو شده‌اند. فرشاد ابراهیم‌پور معاون اداری‌و‌مالی دانشگاه پیام‌نور گفت: بر اساس مصوبات هیئت‌امنای دانشگاه پیام‌نور، شهریه‌های این دانشگاه هر ساله‌ با افزایش حدود […]

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


این محصول در مراحل رشد ریشه و ساقه در مراحل اولیه تا زمان گل‌دهی و تنظیم میوه زودرس توصیه می‌شود. سطح بالای فسفات در فرمول این ماده تقسیم سلولی و رشد بافت جدید گیاه را افزایش می‌دهد. وجود پتاسیم نقش مهمی در محافظت از گیاه در برابر قوت زودرس و همچنین ایجاد پشتیبانی خوب از میوه‌های میوه زودرس دارد.

مونو پتاسیم فسفات را می‌توان در ترکیب با سایر کودها برای تأمین نیازهای غذایی محصولات در طول چرخه رشد است.فاده کرد. خلوص بالا و محلول در آب آن باعث می‌شود این ماده یک کود ایده‌آل برای کود دهی و محلول پاشی باشد. علاوه بر این، برای تهیه مخلوط کود و تولید کودهای مایع مناسب است. زیرا حاوی پتاسیم و فسفات است. که می‌تواند هم روی خاک و هم بر روی شاخ و برگ‌ها است.فاده شود.

مونو پتاسیم فسفات که منبع مؤثر پتاسیم و فسفر است. و برای رشد و تقویت گیاهان بسیار مفید است. برای بسیاری از گیاهان و محصولات کشاورزی است.فاده میشود که وابسته به نوع محصول کشاورز باید از مقادیر متفاوتی از خرید مونو پتاسیم فسفات ایرانی است.فاده کند.در جدول زیر میزان است.فاده خرید کود مونو پتاسیم فسفات برای میوه های درختی، مرکبات، سبزیجات، گوجه، موز و سیب زمینی آمده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر