تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در بازار لاله زار

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شیمیایی رادون به عنوان یکی از شرکت های فروش محصولات شیمیایی در کشور با تکیه بر دانش , مهارت و مشاوره کارشناسان خود در زمینه خرید و فروش مواد شیمیایی آمادگی دارد تا خدمات خود را به بهترین نحو ممکن خدمت شما مشتریان محترم ارائه دهیم تا محصولاتی باکیفیت و با قیمتی منصفانه به دست تولید کنندگان کشورمان برسانیم

سطح بالای فسفر در این کود، تقسیمات سلولی و رشد بافت های جدید گیاه را افزایش می دهد. همچنین از رشد میوه های زودرس مراقبت می کند. بنابراین بیشترین مصرف این نوع کود به هنگام ریشه زایی گیاه است.. در این زمان بهترین بازده را می توان از این کود دریافت نمود. این نوع کود معمولاً برای کاشت درختان و بوته هایی مورد است.فاده قرار می گیرد که محصول آن ها میوه های شیرین هستند. این کود به خودی خود قادر است. تا میزان تولید قند در این میوه ها را افزایش داده و آن ها را شیرین تر کند.

بروز علائمی مانند تغییر رنگ غیر طبیعی برگ گیاهان به سبز پر رنگ و خشک شدن نوک برگ به معنای کمبود مونو پتاسیم فسفات است.. در نتیجه بایستی مقدار بیشتری از آن مورد است.فاده قرار گیرد. به علاوه ایجاد رنگدانه های آنتوسیانین در گیاهان غنی از قند که به رنگ قرمز تا بنفش ظاهر می شوند نیز یکی دیگر از نشانه های کمبود این کود می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر