تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در بومهن

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


مونو پتاسیم فسفات را می‌توان در ترکیب با سایر کودها برای تأمین نیازهای غذایی محصولات در طول چرخه رشد است.فاده کرد. خلوص بالا و محلول در آب آن باعث می‌شود این ماده یک کود ایده‌آل برای کود دهی و محلول پاشی باشد. علاوه بر این، برای تهیه مخلوط کود و تولید کودهای مایع مناسب است. زیرا حاوی پتاسیم و فسفات است. که می‌تواند هم روی خاک و هم بر روی شاخ و برگ‌ها است.فاده شود.

این محصول در مراحل رشد ریشه و ساقه در مراحل اولیه تا زمان گل‌دهی و تنظیم میوه زودرس توصیه می‌شود. سطح بالای فسفات در فرمول این ماده تقسیم سلولی و رشد بافت جدید گیاه را افزایش می‌دهد. وجود پتاسیم نقش مهمی در محافظت از گیاه در برابر قوت زودرس و همچنین ایجاد پشتیبانی خوب از میوه‌های میوه زودرس دارد.

مونو پتاسیم فسفات فاقد نیتروژن است. و کشاورزان معمولاً زمانی آن را به کار می برند که باید است.فاده از کود های نیتروژن داری همچون NPK، نیترات پتاسیم، نیترات آمونیوم و نیترات کلسیم را محدود کرد. فصل رشد گیاه زمانی است. که گیاه بیشترین نیاز را به پتاسیم و فسفر دارد. زیرا در این زمان، گیاه در حال تشکیل و آغاز رشد ریشه خود می باشد. گاهی اوقات کشاورزان از این کود برای تکمیل فعالیت کود های نیتروژن دار نیز است.فاده می کنند. در این موارد هر یک از کود ها باید به صورت مجزا و جداگانه مورد است.فاده قرار گیرند.



( تولید و ساخت ) های دیگر