فروش مونو پتاسیم فسفات در بومهن

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


مقدار مصرف مونو پتاسیم فسفات برای میوه های درختی، انگور، سبزیجات و سیب زمینی معمولاً تا کیلوگرم به ازای هر هکتار است.. همچنین برای مرکبات، گوجه و موز تا کیلوگرم نیز می رسد. البته که این اعداد با توجه به وضعیت خاک، شرایط اقلیمی و سایر عوامل محیطی می تواند کمتر یا بیشتر شود.

از خرید مونو پتاسیم فسفات ایرانی به عنوان یک ماده‌ی پرکاربرد و مفید توانسته است. بازار جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد و از آن‌ها در خوراک دام‌ها و برای گیاهان مورد است.فاده قرار می‌گیرد. در صنعت در اثر اختلاط آن با اوره تاثیر آن را افزایش می‌دهند و با است.فاده از این مخلوط pH خاک را در یک محدوده‌ی کم تغییر و همانند محلول‌های بافر ثابت نگه می‌دارند. کشورهایی از جمله آمریکای شمالی به دلیل درخواست بالایی که از این محصول دارند توانسته‌اند بازار آن را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهند.

این ترکیب شیمیایی نمکی قابل حل به پتاسیم و یون دی هیدروژن فسفات است. که در کود های مورد است.فاده در صنعت کشاورزی، افزودنی های خوراکی و قارچ کش ها کاربرد دارد. این کود به عنوان یک منبع فسفر و پتاسیم و نیز یک عامل بافر نیز مورد است.فاده قرار می گیرد. پودر مونو فسفات پتاسیم اغلب به عنوان منبعی مغذی در رشد و نمو و تقویت گیاهان سهیم است. و در واقع یک منبع موثر پتاسیم و فسفر برای گیاهان خواهد بود. کاربرد این ماده در مراحل تولید محصولاتی نظیر میوه جات غنی از قند، به افزایش قند و شیرینی و بهبود کیفیت آن کمک می کند.



( فروش ) های دیگر