تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در دماوند

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).

ماهی قزل آلای خال قرمز ماهی بومی کشور کانادا بوده که در دوران پهلوی جهت تکثیر به این دشت منتقل شده. افعی البرزی، افعی دماوندی، بزمجه، مارمولک، روباه، گرگ، خرس قهوه‌ای، پلنگ، گراز، کل و بزکوهی، قوچ و میش، آهو، موش صحرایی، قورباغه، لاک‌پشت، واشه، شهباز، عقاب، کبک، کبک دری، خفاش،

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:


سطح بالای فسفر در این کود، تقسیمات سلولی و رشد بافت های جدید گیاه را افزایش می دهد. همچنین از رشد میوه های زودرس مراقبت می کند. بنابراین بیشترین مصرف این نوع کود به هنگام ریشه زایی گیاه است.. در این زمان بهترین بازده را می توان از این کود دریافت نمود. این نوع کود معمولاً برای کاشت درختان و بوته هایی مورد است.فاده قرار می گیرد که محصول آن ها میوه های شیرین هستند. این کود به خودی خود قادر است. تا میزان تولید قند در این میوه ها را افزایش داده و آن ها را شیرین تر کند.

این محصول به صورت های مختلفی از جمله مایع، پودر و کریستال در دسترس می‌باشد و به دلیل انحلال‌پذیری و خاصیت اختلاط بالای آن با سایر مواد مغذی و ارزش مغذی بالایی که دارد بتواند درخواست و تقاضای بیشتری داشته باشد در نتیجه بتواند بازار جهانی را بیشتر دست‌خوش تغییر قرار دهد.

مونو پتاسیم فسفات نمکی محلول از پتاسیم و یون دی هیدروژن فسفات و یک کود فسفاته کاملاً خالص است. که به سرعت و به‌طور کامل حل می‌شود. این ماده منبع فسفر و پتاسیم و همچنین یک ماده بافر کننده است.. می‌توان از آن در مخلوط‌های کودی برای کاهش فرار آمونیاک با پایین نگه داشتن pH است.فاده کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر