تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در رباط کریم

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه از هزاران سال قبل نیز از مراکز تمدن و زندگی بوده و محدوده سابق رباط کریم بیش از الی هکتار نبوده و خانه های روستایی در پیرامون کاروانسراها جای داشته است. و پس از اینکه رباط کریم تا حدودی گسترش یافت، دارای چهار دروازه گردید که به ترتیب به شمال، جنوب، مشرق و مغرب منتهی می شد به طوری که آثار دروازه غربی آن در نزدیکی امامزاده محمد تقی تا چندی پیش نیز به چشم می‌خورد. بعدها با توسعه شهر رباط کریم و احداث باغ های میوه این دروازه ها از بین رفت و خیابان ها و کوچه های فراوانی احداث گردید و رباط کریم امروزی شکل گرفت.

در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.

در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.


مونوپتاسیم فسفات با اکثر کودهای محلول در آب، به است.ثنای کودهای حاوی کلسیم یا منیزیم، سازگار است.. برای است.فاده از این کود شیمیایی در ترکیب با کودهای کلسیم یا منیزیم، از دو مخزن کود است.فاده کنید. اگر سیستم فقط شامل یک مخزن است.، کودها را در زمان‌های مختلف است.فاده کنید.

در است.فاده از این کود علاوه براینکه باید به مقادیری که برای هرمحصول است.فاده میشود توجه شود باید به زمان مصرف آن نیز با در نظر گرفتن نوع محصول توجه ویژه شود.در جدول زیر نیز زمان مناسب برای است.فاده از این کود برای میوه‌های درختی، انگور، مرکبات، سبزیجات، سیب زمینی،گوجه و موز آمده است. :

مونو پتاسیم فسفات نمکی محلول از پتاسیم و یون دی هیدروژن فسفات و یک کود فسفاته کاملاً خالص است. که به سرعت و به‌طور کامل حل می‌شود. این ماده منبع فسفر و پتاسیم و همچنین یک ماده بافر کننده است.. می‌توان از آن در مخلوط‌های کودی برای کاهش فرار آمونیاک با پایین نگه داشتن pH است.فاده کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر