تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در رودهن

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کمپ محمد داغی فضای سرسبزی در یکی از بالاترین نقاط شهر رودهن است.، به همین دلیل به آن بام رودهن نیز می‌گویند. در بام رودهن می‌توانید چشم‌اندازی از کل شهر داشته باشید و حتی شهرهای اطراف مثل پردیس و بومهن را نیز از آن بالا تماشا کنید. هوای پاک این نقطه از شهر در کنار امکانات رفاهی مانند کافه، رستوران، آلاچیق و فضاهای اختصاصی، گردشگران بسیاری را به آن جا می‌کشاند.

اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.

طبیعت زیبا و بکر روستاهای آردینه، جورد و وسکاره که در شمال شهر بومهن قرار گرفته از دیگر جاذبه های گردشگری و دیدنی این شهر می باشند که همچنان توانسته اند بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کنند. لازم به ذکر است. قدمت روستای وسکاره به هزار سال میرسد.


از خرید مونو پتاسیم فسفات ایرانی به عنوان یک ماده‌ی پرکاربرد و مفید توانسته است. بازار جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد و از آن‌ها در خوراک دام‌ها و برای گیاهان مورد است.فاده قرار می‌گیرد. در صنعت در اثر اختلاط آن با اوره تاثیر آن را افزایش می‌دهند و با است.فاده از این مخلوط pH خاک را در یک محدوده‌ی کم تغییر و همانند محلول‌های بافر ثابت نگه می‌دارند. کشورهایی از جمله آمریکای شمالی به دلیل درخواست بالایی که از این محصول دارند توانسته‌اند بازار آن را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهند.

این ماده در ترکیب با کودهای دیگر می تواند پاسخگوی نیازهای تغذیه ای و غذایی محصول در طول دوره رشد خود باشد. همچنین به دلیل خلوص بالا و حلالیت بالای آن در آب، باعث شده به عنوان یک کود ایده آل در کشاورزی مورد توجه قرار گیرد. بعلاوه این ترکیب برای آماده سازی و تولید کود های مایع کشاورزی نیز مناسب است.. کریستال این ماده به دلیل ویژگی های نوری غیر خطی آن، در تلفیق کننده های نوری مورد توجه قرار می گیرد.

 مقدار EC کم این ماده  (. ms/cm) ریسک سوختن برگ های گیاه را بسیارپایین آورده به همین جهت می توان از آن در  غلظت های بالا نیز است.افده نمود. این کود را می توان با همه ی کودهای انحلال پذیر در آب (به جزء کودهای حاوی کلسیم) ترکیب کرد. یک ویژگی بارز MPK میزان



( تولید و ساخت ) های دیگر