تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در شرق تهران

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


به‌عنوان کود فاقد ازت، هنگامی‌که کود نیتروژن باید محدود شود، مونو پتاسیم فسفات منبع ترجیحی فسفر و پتاسیم است.. به‌عنوان مثال، در اوایل فصل رشد، زمانی که فسفر و پتاسیم با سرعت بالا برای است.قرار سیستم ریشه مورد نیاز است.. است.فاده از این کود در مراحل تولید محصولات میوه‌ای غنی از شکر به افزایش محتوای قند و بهبود کیفیت این محصولات کمک می‌کند.

این ترکیب شیمیایی نمکی قابل حل به پتاسیم و یون دی هیدروژن فسفات است. که در کود های مورد است.فاده در صنعت کشاورزی، افزودنی های خوراکی و قارچ کش ها کاربرد دارد. این کود به عنوان یک منبع فسفر و پتاسیم و نیز یک عامل بافر نیز مورد است.فاده قرار می گیرد. پودر مونو فسفات پتاسیم اغلب به عنوان منبعی مغذی در رشد و نمو و تقویت گیاهان سهیم است. و در واقع یک منبع موثر پتاسیم و فسفر برای گیاهان خواهد بود. کاربرد این ماده در مراحل تولید محصولاتی نظیر میوه جات غنی از قند، به افزایش قند و شیرینی و بهبود کیفیت آن کمک می کند.

شیمیایی رادون به عنوان یکی از شرکت های فروش محصولات شیمیایی در کشور با تکیه بر دانش , مهارت و مشاوره کارشناسان خود در زمینه خرید و فروش مواد شیمیایی آمادگی دارد تا خدمات خود را به بهترین نحو ممکن خدمت شما مشتریان محترم ارائه دهیم تا محصولاتی باکیفیت و با قیمتی منصفانه به دست تولید کنندگان کشورمان برسانیم



( تولید و ساخت ) های دیگر