تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در شمال تهران

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.

همانگونه که پیش از این نیز در مقاله محله های غرب تهران اشاره کرده بودیم ، به صورت کلی تهران به چهار منطقه تقسیم می شود. از میان این چهار منطقه شمال تهران با وجود اینکه کمترین میزان جمعیت را در خود جای داده است. ولی از نظر اتقصادی بیشترین میزان سرمایه در آنجا تجمع کرده است.. محله های این بخش از تهران دارای فرهنگ ، ساختار و شرایط منحصر به فردی هستند بر روی کیفیت زندگی در این محله ها تاثیر بسزایی گذاشته است.. محله های شمالی تهران که تعداد آن ها نسبت به غرب به مراتب بیشتر می باشد (این مسئله ناشی از تفکیک بندی و دسته بندی متفاوت شمال تهران می باشد) از آن رو ما در وب سایت هومتیک قصد داریم ابتدا برای شما جدولی از تمامی این محله ها ایجاد کرده و سپس از نقطه نظر تاریخی نگاهی به مهم ترین محله های شمال تهران می اندازیم.

محله های شمال تهران دارای امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری متفاوتی نیز می باشند که این امکانات با توجه به هر منطقه به طور جداگانه تعبیه شده اند. به طور کلی می توان گفت که محله های شمال تهران، با توجه به قرار گیری در موقعیت مکانی مخصوص و فاصله بسیار کم با کوه های شمالی تهران و یا حتی قرار داشتن در دامنه این کوه ها، از جمله بهترین و محبوب ترین مناطق در پایتخت می باشند و به واسطه وجود امکانات و ویژگی های متعدد و بهتر در این مناطق، همه روزه افراد بسیار زیادی از نقاط مختلف پایتخت به سمت این مناطق جذب می شوند و ساعاتی در روز را در محله های شمال تهران می گذرانند.


در این پست وبلاگ، به بررسی خواص، کاربردها و فواید مونو پتاسیم فسفات خواهیم پرداخت و چگونگی کمک به بهبود عملکرد و کیفیت محصول را بررسی خواهیم کرد. چه کشاورز، باغبان یا فقط فردی با علاقه مندی به گیاهان باشید، اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه است.فاده از این کود مهم برای تقویت سلامت و شادابی گیاهان خود خواهید یافت.

این ترکیب شیمیایی یک سرکوب کننده مؤثر کپک پودری در محصولات حساس (تاکستان، انبه، خیار، خربزه، گل سرخ و گیاهان دیگر) است.. است.فاده از % مونو پتاسیم فسفات مخلوط با قارچ‌کش‌های سیستمیک باعث بهبود کارایی قارچ‌کش می‌شود و اجازه می‌دهد تا با نرخ کاهشی از آن است.فاده شود.

بروز علائمی مانند تغییر رنگ غیر طبیعی برگ گیاهان به سبز پر رنگ و خشک شدن نوک برگ به معنای کمبود مونو پتاسیم فسفات است.. در نتیجه بایستی مقدار بیشتری از آن مورد است.فاده قرار گیرد. به علاوه ایجاد رنگدانه های آنتوسیانین در گیاهان غنی از قند که به رنگ قرمز تا بنفش ظاهر می شوند نیز یکی دیگر از نشانه های کمبود این کود می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر