تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در شهر جدید اندیشه

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از بهترین و خاص‌ترین ویژگی‌های این منطقه، خیابان‌ کشی‌هایی است. که اجازه بالا رفتن سرعت را به رانندگان نمی‌دهد. خیابان کشی به نحوی انجام شده که تا حد امکان افراد به صورت پیاده برای خرید مایحتاج روزانه خود اقدام کنند و کمتر از اتومبیل است.فاده کنند.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


در این پست وبلاگ، به بررسی خواص، کاربردها و فواید مونو پتاسیم فسفات خواهیم پرداخت و چگونگی کمک به بهبود عملکرد و کیفیت محصول را بررسی خواهیم کرد. چه کشاورز، باغبان یا فقط فردی با علاقه مندی به گیاهان باشید، اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه است.فاده از این کود مهم برای تقویت سلامت و شادابی گیاهان خود خواهید یافت.

از خرید مونو پتاسیم فسفات ایرانی به عنوان یک ماده‌ی پرکاربرد و مفید توانسته است. بازار جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد و از آن‌ها در خوراک دام‌ها و برای گیاهان مورد است.فاده قرار می‌گیرد. در صنعت در اثر اختلاط آن با اوره تاثیر آن را افزایش می‌دهند و با است.فاده از این مخلوط pH خاک را در یک محدوده‌ی کم تغییر و همانند محلول‌های بافر ثابت نگه می‌دارند. کشورهایی از جمله آمریکای شمالی به دلیل درخواست بالایی که از این محصول دارند توانسته‌اند بازار آن را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهند.

 مقدار EC کم این ماده  (. ms/cm) ریسک سوختن برگ های گیاه را بسیارپایین آورده به همین جهت می توان از آن در  غلظت های بالا نیز است.افده نمود. این کود را می توان با همه ی کودهای انحلال پذیر در آب (به جزء کودهای حاوی کلسیم) ترکیب کرد. یک ویژگی بارز MPK میزان



( تولید و ساخت ) های دیگر