تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در شهرک صنعتی شمس آباد

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

صنایع شیمیایی و پلاستیک، سلولزی، دخانی، نساجی و پوشاک، غذایی و آشامیدنی، برق و الکترونیک، فلزی و ماشین‌سازی، کانی غیرفلزی و خدمات از جمله صنایعی هستند که در شهرک صنعتی شمس‌آباد فعالیت می‌کنند. صنایع فلزی و ماشین سازی با قرارداد واگذاری بیشترین سهم را دارند و به ترتیب کانی غیر فلزی قرارداد، شیمیایی و پلاستیک ۸ قرارداد، غذایی و آشامیدنی ۵ قرارداد، خدمات قرارداد، سلولزی قرارداد، نساجی و پوشاک ۸ قرارداد و در آخر برق و الکترونیک با قرارداد به کار خود در این شهرک به فعالیت می‌پردازند.

این موضوع باعث می‌شود که جذب و است.خدام نیروهای متخصص و فعال توسط مسئولین این شهرک صنعتی بسیار بالا باشد. صنایع بسیار مشهوری در این شهرک مشغول به فعالیت هستند و نیاز به افراد خبره و با تجربه در حیطه کاری خود دارند. به نوعی می‌توان گفت شهرک صنعتی شمس آباد طی چند سال اخیر نقش مهمی در زمینه اشتغال‌زایی برای کارکنان و افراد جامعه داشته است..


این کود سازگاری بسیار بالایی با سایر کودهای محلول در آب از جمله مونو آمونیوم فسفات و &#; دارد به جز کودهایی که شامل عناصری از جمله منیزیم و کلسیم می‌باشد.درجه خرید کود پودر مونو پتاسیم فسفات ایرانی حاوی مقادیری معادل % دی فسفر پنتا اکسید و %  پتاسیم اکسید است. و دارای برچسب NPK -- می‌باشد.پودر مونوپتاسیم فسفات اغلب به عنوان یک منبع مغذی در تجارت گلخانه و در هیدروپونیک مورد است.فاده قرار می‌گیرد زیرا یک منبع مؤثر پتاسیم و فسفر است. که برای رشد و تقویت گیاهان بسیار مفید است..

در این پست وبلاگ، به بررسی خواص، کاربردها و فواید مونو پتاسیم فسفات خواهیم پرداخت و چگونگی کمک به بهبود عملکرد و کیفیت محصول را بررسی خواهیم کرد. چه کشاورز، باغبان یا فقط فردی با علاقه مندی به گیاهان باشید، اطلاعات ارزشمندی در مورد نحوه است.فاده از این کود مهم برای تقویت سلامت و شادابی گیاهان خود خواهید یافت.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.



( تولید و ساخت ) های دیگر