تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در شهرک صنعتی قرچک

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


توصیه می‌شود سازگاری مخلوط اسپری مورد نظر خود را با تهیه نمونه‌ای از مواد اسپری در غلظت‌های توصیه شده آن‌ها تأیید کنید تا احتمال واکنش متقابل مضر را نادیده بگیرید. این مخلوط باید قبل از درمان تجاری بر روی قسمت کوچک پاشیده شود تا ارزیابی شود که آیا اثر سو وجود دارد یا خیر.

مونو پتاسیم فسفات را می‌توان در ترکیب با سایر کودها برای تأمین نیازهای غذایی محصولات در طول چرخه رشد است.فاده کرد. خلوص بالا و محلول در آب آن باعث می‌شود این ماده یک کود ایده‌آل برای کود دهی و محلول پاشی باشد. علاوه بر این، برای تهیه مخلوط کود و تولید کودهای مایع مناسب است. زیرا حاوی پتاسیم و فسفات است. که می‌تواند هم روی خاک و هم بر روی شاخ و برگ‌ها است.فاده شود.

مونو پتاسیم فسفات فاقد نیتروژن است. و کشاورزان معمولاً زمانی آن را به کار می برند که باید است.فاده از کود های نیتروژن داری همچون NPK، نیترات پتاسیم، نیترات آمونیوم و نیترات کلسیم را محدود کرد. فصل رشد گیاه زمانی است. که گیاه بیشترین نیاز را به پتاسیم و فسفر دارد. زیرا در این زمان، گیاه در حال تشکیل و آغاز رشد ریشه خود می باشد. گاهی اوقات کشاورزان از این کود برای تکمیل فعالیت کود های نیتروژن دار نیز است.فاده می کنند. در این موارد هر یک از کود ها باید به صورت مجزا و جداگانه مورد است.فاده قرار گیرند.



( تولید و ساخت ) های دیگر