فروش مونو پتاسیم فسفات در شهرک صنعتی قرچک

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


مونوپتاسیم فسفات با اکثر کودهای محلول در آب، به است.ثنای کودهای حاوی کلسیم یا منیزیم، سازگار است.. برای است.فاده از این کود شیمیایی در ترکیب با کودهای کلسیم یا منیزیم، از دو مخزن کود است.فاده کنید. اگر سیستم فقط شامل یک مخزن است.، کودها را در زمان‌های مختلف است.فاده کنید.

در است.فاده از این کود علاوه براینکه باید به مقادیری که برای هرمحصول است.فاده میشود توجه شود باید به زمان مصرف آن نیز با در نظر گرفتن نوع محصول توجه ویژه شود.در جدول زیر نیز زمان مناسب برای است.فاده از این کود برای میوه‌های درختی، انگور، مرکبات، سبزیجات، سیب زمینی،گوجه و موز آمده است. :

این محصول در مراحل رشد ریشه و ساقه در مراحل اولیه تا زمان گل‌دهی و تنظیم میوه زودرس توصیه می‌شود. سطح بالای فسفات در فرمول این ماده تقسیم سلولی و رشد بافت جدید گیاه را افزایش می‌دهد. وجود پتاسیم نقش مهمی در محافظت از گیاه در برابر قوت زودرس و همچنین ایجاد پشتیبانی خوب از میوه‌های میوه زودرس دارد.



( فروش ) های دیگر