تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در شهرک صنعتی چرمشهر

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


این ترکیب شیمیایی نمکی قابل حل به پتاسیم و یون دی هیدروژن فسفات است. که در کود های مورد است.فاده در صنعت کشاورزی، افزودنی های خوراکی و قارچ کش ها کاربرد دارد. این کود به عنوان یک منبع فسفر و پتاسیم و نیز یک عامل بافر نیز مورد است.فاده قرار می گیرد. پودر مونو فسفات پتاسیم اغلب به عنوان منبعی مغذی در رشد و نمو و تقویت گیاهان سهیم است. و در واقع یک منبع موثر پتاسیم و فسفر برای گیاهان خواهد بود. کاربرد این ماده در مراحل تولید محصولاتی نظیر میوه جات غنی از قند، به افزایش قند و شیرینی و بهبود کیفیت آن کمک می کند.

مونو پتاسیم فسفات فاقد نیتروژن است. و کشاورزان معمولاً زمانی آن را به کار می برند که باید است.فاده از کود های نیتروژن داری همچون NPK، نیترات پتاسیم، نیترات آمونیوم و نیترات کلسیم را محدود کرد. فصل رشد گیاه زمانی است. که گیاه بیشترین نیاز را به پتاسیم و فسفر دارد. زیرا در این زمان، گیاه در حال تشکیل و آغاز رشد ریشه خود می باشد. گاهی اوقات کشاورزان از این کود برای تکمیل فعالیت کود های نیتروژن دار نیز است.فاده می کنند. در این موارد هر یک از کود ها باید به صورت مجزا و جداگانه مورد است.فاده قرار گیرند.

این کود سازگاری بسیار بالایی با سایر کودهای محلول در آب از جمله مونو آمونیوم فسفات و &#; دارد به جز کودهایی که شامل عناصری از جمله منیزیم و کلسیم می‌باشد.درجه خرید کود پودر مونو پتاسیم فسفات ایرانی حاوی مقادیری معادل % دی فسفر پنتا اکسید و %  پتاسیم اکسید است. و دارای برچسب NPK -- می‌باشد.پودر مونوپتاسیم فسفات اغلب به عنوان یک منبع مغذی در تجارت گلخانه و در هیدروپونیک مورد است.فاده قرار می‌گیرد زیرا یک منبع مؤثر پتاسیم و فسفر است. که برای رشد و تقویت گیاهان بسیار مفید است..



( تولید و ساخت ) های دیگر