فروش مونو پتاسیم فسفات در شهریار

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.

مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.


مونو پتاسیم فسفات نمکی محلول از پتاسیم و یون دی هیدروژن فسفات و یک کود فسفاته کاملاً خالص است. که به سرعت و به‌طور کامل حل می‌شود. این ماده منبع فسفر و پتاسیم و همچنین یک ماده بافر کننده است.. می‌توان از آن در مخلوط‌های کودی برای کاهش فرار آمونیاک با پایین نگه داشتن pH است.فاده کرد.

این ترکیب شیمیایی نمکی قابل حل به پتاسیم و یون دی هیدروژن فسفات است. که در کود های مورد است.فاده در صنعت کشاورزی، افزودنی های خوراکی و قارچ کش ها کاربرد دارد. این کود به عنوان یک منبع فسفر و پتاسیم و نیز یک عامل بافر نیز مورد است.فاده قرار می گیرد. پودر مونو فسفات پتاسیم اغلب به عنوان منبعی مغذی در رشد و نمو و تقویت گیاهان سهیم است. و در واقع یک منبع موثر پتاسیم و فسفر برای گیاهان خواهد بود. کاربرد این ماده در مراحل تولید محصولاتی نظیر میوه جات غنی از قند، به افزایش قند و شیرینی و بهبود کیفیت آن کمک می کند.

این محصول به صورت های مختلفی از جمله مایع، پودر و کریستال در دسترس می‌باشد و به دلیل انحلال‌پذیری و خاصیت اختلاط بالای آن با سایر مواد مغذی و ارزش مغذی بالایی که دارد بتواند درخواست و تقاضای بیشتری داشته باشد در نتیجه بتواند بازار جهانی را بیشتر دست‌خوش تغییر قرار دهد.



( فروش ) های دیگر