فروش مونو پتاسیم فسفات در قرچک

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.


در است.فاده از این کود علاوه براینکه باید به مقادیری که برای هرمحصول است.فاده میشود توجه شود باید به زمان مصرف آن نیز با در نظر گرفتن نوع محصول توجه ویژه شود.در جدول زیر نیز زمان مناسب برای است.فاده از این کود برای میوه‌های درختی، انگور، مرکبات، سبزیجات، سیب زمینی،گوجه و موز آمده است. :

شیمیایی رادون به عنوان یکی از شرکت های فروش محصولات شیمیایی در کشور با تکیه بر دانش , مهارت و مشاوره کارشناسان خود در زمینه خرید و فروش مواد شیمیایی آمادگی دارد تا خدمات خود را به بهترین نحو ممکن خدمت شما مشتریان محترم ارائه دهیم تا محصولاتی باکیفیت و با قیمتی منصفانه به دست تولید کنندگان کشورمان برسانیم

مونو پتاسیم فسفات که منبع مؤثر پتاسیم و فسفر است. و برای رشد و تقویت گیاهان بسیار مفید است. برای بسیاری از گیاهان و محصولات کشاورزی است.فاده میشود که وابسته به نوع محصول کشاورز باید از مقادیر متفاوتی از خرید مونو پتاسیم فسفات ایرانی است.فاده کند.در جدول زیر میزان است.فاده خرید کود مونو پتاسیم فسفات برای میوه های درختی، مرکبات، سبزیجات، گوجه، موز و سیب زمینی آمده است..



( فروش ) های دیگر