فروش مونو پتاسیم فسفات در ورامین

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قلعه ایرج (یا قلعه گبری)، با ارتفاع ۵ فوت و مساحتی بالغ بر هکتار ساخته شده و از آنجایی‌که این قلعه را منتسب به ایرج فرزند فریدون، یکی از چهره‌های اساطیری شاهنامه می‌دانند، این نام را برای آن برگزیده‌اند. باستان‌شناسان زیادی مثل ژان دیولافوا و کلایس بر روی این قلعه تحقیق کرده‌اند و ادعا کرده‌اند این قلعه با هیچ اثر خشتی دنیا قابل مقایسه نیست‌. برخی نیز این قلعه را همان دژ وارنا می‌دانند که در بخش «وندیداد» در کتاب زرتشتیان آمده است.‌. گفتنی است. که نام این قلعه به‌عنوان یکی از زیباترین وباشکوه‌ترین قلعه‌های ایران و جهان در سال در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.‌.

تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.


توصیه می‌شود سازگاری مخلوط اسپری مورد نظر خود را با تهیه نمونه‌ای از مواد اسپری در غلظت‌های توصیه شده آن‌ها تأیید کنید تا احتمال واکنش متقابل مضر را نادیده بگیرید. این مخلوط باید قبل از درمان تجاری بر روی قسمت کوچک پاشیده شود تا ارزیابی شود که آیا اثر سو وجود دارد یا خیر.

سطح بالای فسفر در این کود، تقسیمات سلولی و رشد بافت های جدید گیاه را افزایش می دهد. همچنین از رشد میوه های زودرس مراقبت می کند. بنابراین بیشترین مصرف این نوع کود به هنگام ریشه زایی گیاه است.. در این زمان بهترین بازده را می توان از این کود دریافت نمود. این نوع کود معمولاً برای کاشت درختان و بوته هایی مورد است.فاده قرار می گیرد که محصول آن ها میوه های شیرین هستند. این کود به خودی خود قادر است. تا میزان تولید قند در این میوه ها را افزایش داده و آن ها را شیرین تر کند.

مونو پتاسیم فسفات نمکی محلول از پتاسیم و یون دی هیدروژن فسفات و یک کود فسفاته کاملاً خالص است. که به سرعت و به‌طور کامل حل می‌شود. این ماده منبع فسفر و پتاسیم و همچنین یک ماده بافر کننده است.. می‌توان از آن در مخلوط‌های کودی برای کاهش فرار آمونیاک با پایین نگه داشتن pH است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر