تولید و ساخت مونو پتاسیم فسفات در چهاردانگه

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


توصیه می‌شود از مونوپتاسیم فسفات به‌عنوان منبع فسفر و پتاسیم که در آن سطح نیتروژن باید پایین نگه داشته شود، است.فاده کنید. این کود به دلیل خصوصیات منحصربه‌فردش، از طریق هر سیستم آبیاری و هر محیط رشد قابل است.فاده است.. برخلاف

این ماده در ترکیب با کودهای دیگر می تواند پاسخگوی نیازهای تغذیه ای و غذایی محصول در طول دوره رشد خود باشد. همچنین به دلیل خلوص بالا و حلالیت بالای آن در آب، باعث شده به عنوان یک کود ایده آل در کشاورزی مورد توجه قرار گیرد. بعلاوه این ترکیب برای آماده سازی و تولید کود های مایع کشاورزی نیز مناسب است.. کریستال این ماده به دلیل ویژگی های نوری غیر خطی آن، در تلفیق کننده های نوری مورد توجه قرار می گیرد.

از خرید مونو پتاسیم فسفات ایرانی به عنوان یک ماده‌ی پرکاربرد و مفید توانسته است. بازار جهانی را تحت تاثیر خود قرار دهد و از آن‌ها در خوراک دام‌ها و برای گیاهان مورد است.فاده قرار می‌گیرد. در صنعت در اثر اختلاط آن با اوره تاثیر آن را افزایش می‌دهند و با است.فاده از این مخلوط pH خاک را در یک محدوده‌ی کم تغییر و همانند محلول‌های بافر ثابت نگه می‌دارند. کشورهایی از جمله آمریکای شمالی به دلیل درخواست بالایی که از این محصول دارند توانسته‌اند بازار آن را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهند.



( تولید و ساخت ) های دیگر