فروش مونو پتاسیم فسفات در چهاردانگه

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


شیمیایی رادون به عنوان یکی از شرکت های فروش محصولات شیمیایی در کشور با تکیه بر دانش , مهارت و مشاوره کارشناسان خود در زمینه خرید و فروش مواد شیمیایی آمادگی دارد تا خدمات خود را به بهترین نحو ممکن خدمت شما مشتریان محترم ارائه دهیم تا محصولاتی باکیفیت و با قیمتی منصفانه به دست تولید کنندگان کشورمان برسانیم

این ماده در ترکیب با کودهای دیگر می تواند پاسخگوی نیازهای تغذیه ای و غذایی محصول در طول دوره رشد خود باشد. همچنین به دلیل خلوص بالا و حلالیت بالای آن در آب، باعث شده به عنوان یک کود ایده آل در کشاورزی مورد توجه قرار گیرد. بعلاوه این ترکیب برای آماده سازی و تولید کود های مایع کشاورزی نیز مناسب است.. کریستال این ماده به دلیل ویژگی های نوری غیر خطی آن، در تلفیق کننده های نوری مورد توجه قرار می گیرد.

مونو پتاسیم فسفات که منبع مؤثر پتاسیم و فسفر است. و برای رشد و تقویت گیاهان بسیار مفید است. برای بسیاری از گیاهان و محصولات کشاورزی است.فاده میشود که وابسته به نوع محصول کشاورز باید از مقادیر متفاوتی از خرید مونو پتاسیم فسفات ایرانی است.فاده کند.در جدول زیر میزان است.فاده خرید کود مونو پتاسیم فسفات برای میوه های درختی، مرکبات، سبزیجات، گوجه، موز و سیب زمینی آمده است..



( فروش ) های دیگر