شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب میشود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایینترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز میرسد. میانگین بارشهای سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..
شهر ری یکی از قدیمیترین و با سابقهترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریاییها باز میگردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیدهایم اما به طور دقیق نمیدانیم شهر ری کجاست و چه ویژگیهای منحصربهفردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از
تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگیهایی دارد، حال میخواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کردهاید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.
میله های ارت و اتصالات آنها برای ایجاد رابط به زمین در تمام شرایط خاک به منظور دستیابی به سیستم های ارت رضایت بخش در شبکه های توزیع و انتقال برق سربار و زیرزمینی ارائه ظرفیت جریان خطا بالا در پست های فشار ضعیف، متوسط و قوی، دکل ها و دکل ها است.فاده می شود. کاربردهای توزیع برق
میله های ارت، با طراحی قابل تمدید هستند و با جفت های مسی برای اتصال چندین میله به یکدیگر برای دستیابی به عمق حرکت مورد نیاز است.فاده می شود. جفت کننده های میله ای هدایت الکتریکی دائمی را ارائه می دهند و میله های ارت مسی طولانی تر به خاک هایی با مقاومت پایین تر دسترسی دارند. اعماق پایین تر
میلههای ارت عمودی راندهترین الکترود برای است.فاده در پستهای معمولاً با مساحت کوچک هستند یا در شرایط زمینی با مقاومت کم خاک، که میله میتواند در جایی که میله میتواند به آن نفوذ کند، زیر لایهای با مقاومت بالا خاک قرار دارد.
میله ارت جز قطعات پرکاربرد است. که در مکانهایی که امکان حفر چاه ارت در آنها وجود ندارد، مورد است.فاده قرار میگیرد. علاوه بر این از آن در سازههای بسیاری همچون دکلهای برق و مخابرات، راه آهن و است.فاده میکنند. این وسیله پرکاربرد، جریان اضافه و ناخواسته برق را به زمین منتقل میکند و از خطرات احتمالی مانند برق گرفتگی، آتش سوزی و جلوگیری میکند. میلههای ارت دارای اندازههای مختلفی هستند که به کمک یراق آلات و یا جوش احتراقی به سیم ارت وصل میشوند.
در ایران اغلب از میلههایی است.فاده میشود که از نوع دوزه کشی هستند. در این شیوه میله را با اندازه مورد نظر تهیه کرده و سپس آن را با فشار وارد لوله میکنند. در آخر قسمت بالایی میله تیز شده و یک روکش مسی بر روی آن قرار میگیرد. میله ارت هایی که با این شیوه ساخته میشوند، کیفیت مطلوبی ندارند و ممکن است. در کوتاه مدت دچار آسیب بشوند.