فروش میکا در اسلامشهر

Mika-1
Mika-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تپه واوان که  قدمت آن مربوط به دوره اشکانیان میباشد و یکی از جاذبه‌های گردشگری اسلامشهر است. .همچنین یکی ازآثارهای ملی ایران به شمار می آید .این تپه در کنار شهرک واوان واقع شده است. و همه روزه گردشگران زیادی برای این برای دیدن این اثربه این منطقه مراجعه می‌کنند.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


ویژگی دی الکتریک بودن، توانایی یک ماده برای تحمل ولتاژ بالا بدون آن که خللی در عملکرد دستگاه ایجاد نماید است.. همچنین از قدرت دی الکتریک بسیار خوبی برخوردار است. و عایق مناسبی می باشد و از مقاومت الکتریکی بالایی نیز برخوردار است..

با توجه به قیمت بالای ردیاب های خودرویی در بازار ایران و نیز در بازار جهانی، شرکت میکا صنعت آسیا برآن شد تا با است.فاده از تجربه بیش از ساله متخصصان خود در امر طراحی و ساخت ردیابهای خودرویی و نرم افزارهای مرتبط با آنها با طراحی و تولید ردیاب بنیتا - Benita با بالاترین امکانات و تکنولوژی روز دنیا بصورت کاملا بومی و با کمترین هزینه ممکن بتواند امکان است.فاده از این تجهیز ارزشمند را برای کاربران با سطح توانگری پایینتر فراهم آورد.

علت اینکه به جای آب از گل حفاری است.فاده می شود این است. که خرده سنگ های حفاری شده دارای وزن مخصوص زیادی هستند و با اینکه گل به علت سرعت زیاد آنها را با خود بالا می آورد باید گرانروی گل به حدی باشد که بتواند  خرده سنگ ها را با سهولت و به سرعت از چاه خارج کند.



( فروش ) های دیگر