فروش میکا در رودهن

Mika-1
Mika-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 رودهن منطقه ایست در کیلومتری شرق تهران و در شهرستان دماوند که دارای جاذبه‌های گردشگری بکر فراوانی است.. رودهن از شمال با شهرستان آمل در است.ان مازندران، از شرق با بخش مرکزی دماوند، از غرب با شهرستان پردیس و از جنوب با کوه‌ها و کویرهای ورامین و پاکدشت همسایه است..

اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..


این طراحی منحصر به فرد ثبت شده به طور خاص برای میکا صنعت طراحی شده است. و اولین رولیک آلومینیومی است. که به طور خاص برای غلطک های مهندسی و ثبت شده است.. این رولیک های صنعتی کاربردهای گوناگونی دارد که به طور مفصل به آنها می پردازیم.

میکا یک ماده معدنی می باشد.که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف پیدا کرده است..مقاومت حرارتی و مقاومت الکتریکی بالا دو خاصیت مهم میکا می باشند.که سبب گشته این ماده معدنی در صنایع عایق بندی حرارتی و الکتریکی کار بردهای فراوانی پیدا نماید. موارد است.فاده میکا متفاوت هستند.و میتوان از آن در صنایع گوناگون بهره برد.با تبدیل آن به ورقه میتوان از ورق میکا در شیشه پنجره ها است.فاده کرد.میکا نسبت به افت و خیز دما تحمل بالایی دارد .و برای ساخت خانه های سبز بسیار کاربرد دارد.

همچنین در عناصر رنگی به کار رفته در درها و پنجره ها از آن بهره میبرند.پودر سفید میکا در فرمولهای ساخت خمیر دندان است.فاده می شود. میکا نام مواد معدنی است. که به گروهی از مواد معدنی اطلاق می شود، که به طور فیزیکی و شیمیایی مشابه هستند. میکا نسبتا سبک و نرم است.، و ورق ها و دانه های میکا انعطاف پذیر هستند . میکا مقاوم در برابر حرارت است. و جریان الکتریسیته را هدایت نمی کند.



( فروش ) های دیگر