فروش میکا در شهر جدید اندیشه

Mika-1
Mika-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.


همچنین در عناصر رنگی به کار رفته در درها و پنجره ها از آن بهره میبرند.پودر سفید میکا در فرمولهای ساخت خمیر دندان است.فاده می شود. میکا نام مواد معدنی است. که به گروهی از مواد معدنی اطلاق می شود، که به طور فیزیکی و شیمیایی مشابه هستند. میکا نسبتا سبک و نرم است.، و ورق ها و دانه های میکا انعطاف پذیر هستند . میکا مقاوم در برابر حرارت است. و جریان الکتریسیته را هدایت نمی کند.

این ماده معدنی به دلیل داشتن خاصیت دی الکتریک، عایق بودن و تحمل گرما در وسایل برقی به کار می رود. علاوه بر آن در وسایل گرمایشی مانند صفحات داغ، آهن آلات لحیم کاری دستگاه های کنترل مانند تنظیم کننده ها، جعبه های مقاومت، فشار سنج و در تجهیزات روشنایی مانند چراغ های نئونی، لامپ های رشته ای، الکترود ها و &#; به کار می رود.

در واقع گل مطلوب در حفاری به گلی گفته می شود که به اندازه کافی غلیظ باشد تا بتواند منافذ طبقات و ماسه ها را طوری مسدود نماید که سیال نتواند به درون آنها نفوذ نماید و توانایی انسداد منافذ ماسه و جلوگیری از ریزش دیواره چاه و کنترل فشار های گاز را داشته باشد.



( فروش ) های دیگر