فروش میکا در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Mika-1
Mika-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در همین راستا نشست‌هایی بین نمایندگان صاحبان صنایع در این شهرک ها با نمایندگان است.انداری و مهندس محسن نوری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی است.ان تهران برگزار شده که امید می رود به تحقق رویای ساله صنعتگران فعال در مناطق صنعتی شرق است.ان تهران منجر شود.

مجهز به انواع خاورهای اتاق بزرگ، خاورهای مسقف، کامیون های تک و جفت و انواع تریلر از قبیل کفی، بغل دار، ترانزیت چادری،کمرشکن دو محور، محور، محور و بوژی کش(حمل بار ترافیکی) میباشد که تحت پوشش بیمه ایران با مناسب ترین کرایه اماده سرویس دهی به شما سرو...

صنایع بسته بندی کاسپین نگینی در صنعت ایران این شرکت قوطی سازی شیمیایی با پشتوانه سال تجربه در این مسیر با فناوری های روز دنیا و کارمندان و کارگران مجرب و دقیق با تولید مدل های مختلف قوطی های شیمیایی در جمهوری اسلامی ایران شناخته میشود تولید کننده...


الکترودها معمولا از مواد مبتنی بر کربن و میکا ساخته می شوند. ماده میکا که دور تا دور مفتول الکترود را پوشانده، منجر به پایداری قوس الکتریکی در فرآیند جوشکاری می شود. علاوه بر این میکا باعث به وجود آوردن گاز نگه دارنده و ایجاد سرباره می شود. همچنین به افزایش زمان خنک سازی جوش هم کمک می کند. در نتیجه مانع از اکسید شدن فلز می شود.

این طراحی منحصر به فرد ثبت شده به طور خاص برای میکا صنعت طراحی شده است. و اولین رولیک آلومینیومی است. که به طور خاص برای غلطک های مهندسی و ثبت شده است.. این رولیک های صنعتی کاربردهای گوناگونی دارد که به طور مفصل به آنها می پردازیم.

میکا یک ماده معدنی می باشد.که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف پیدا کرده است..مقاومت حرارتی و مقاومت الکتریکی بالا دو خاصیت مهم میکا می باشند.که سبب گشته این ماده معدنی در صنایع عایق بندی حرارتی و الکتریکی کار بردهای فراوانی پیدا نماید. موارد است.فاده میکا متفاوت هستند.و میتوان از آن در صنایع گوناگون بهره برد.با تبدیل آن به ورقه میتوان از ورق میکا در شیشه پنجره ها است.فاده کرد.میکا نسبت به افت و خیز دما تحمل بالایی دارد .و برای ساخت خانه های سبز بسیار کاربرد دارد.



( فروش ) های دیگر