فروش میکا در شهرک صنعتی چهاردانگه

Mika-1
Mika-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


میکا یک ماده معدنی می باشد.که کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف پیدا کرده است..مقاومت حرارتی و مقاومت الکتریکی بالا دو خاصیت مهم میکا می باشند.که سبب گشته این ماده معدنی در صنایع عایق بندی حرارتی و الکتریکی کار بردهای فراوانی پیدا نماید. موارد است.فاده میکا متفاوت هستند.و میتوان از آن در صنایع گوناگون بهره برد.با تبدیل آن به ورقه میتوان از ورق میکا در شیشه پنجره ها است.فاده کرد.میکا نسبت به افت و خیز دما تحمل بالایی دارد .و برای ساخت خانه های سبز بسیار کاربرد دارد.

این ماده معدنی به دلیل داشتن خاصیت دی الکتریک، عایق بودن و تحمل گرما در وسایل برقی به کار می رود. علاوه بر آن در وسایل گرمایشی مانند صفحات داغ، آهن آلات لحیم کاری دستگاه های کنترل مانند تنظیم کننده ها، جعبه های مقاومت، فشار سنج و در تجهیزات روشنایی مانند چراغ های نئونی، لامپ های رشته ای، الکترود ها و &#; به کار می رود.

فلوگوپایت، مسکویت، بیوتیت سیاه و سفید و قهوه ای ، لپدولیت.میکا مسکویت و فلوگوپایت از پر مصرف ترین ها هستند. برای مثال در سال ۸ در ایالت متحده نزدیک به۸ تن از میکا مصرف شده است.. همچنین در مراسم سنتی ژاپن(KODO) برای سوزاندن بخور از یک مربع کوچک از جنس ورق میکا است.فاده می شود که این ورق میکا در بالای یک مخروط ساخته شده از خاکستر سفید که شامل یک قطعه زغال سنگ برای سوزاندن بخور است. ، قرار داده می شود. ورق میکا به عنوان جداکننده منبع گرما (زغال سنگ)و بخور قرار می گیرد تا عطر بخور بدون سوزاندن آن به کمک ورق میکا گسترش یابد . ورق میکا عمدتا در صنایع الکترونیکی و الکتریکی است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر