فروش میکا در فیروزکوه

Mika-1
Mika-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با انتخاب مسیر اول،‌ از میان دره و در کنار رودها و مزارع سرسبز قدم خواهید زد. مسیر دوم نیز از بالای دره عبور می‌کند. به امامزاده که رسیدید، آبشار و چشمه آب طبیعی در آنجا خواهید دید که می‌توانید با خیالی راحت از آب آن بنوشید. با رفتن به روستای لزور، فاصله کمی از تنگه واشی خواهید داشت و از طریق یک جاده خاکی به روستای جلیزجند که مبدأ سفر به تنگه واشی است.، خواهید رسید.

وجه تسمیه غار بورنیک برحسب اظهار نظر اهالی روستا، گروهی نام غار "پورنیک" و دسته‌های دیگر به آن "بورنیک " می‌گویند. پور به گفته اهالی و لهجه محلی به معنای گودال است. و نیک پسوند آن است. که بر روی هم به معنای گودال نیک یا چاله نیک می‌باشد و شاید پشینیان به عنوان دخمه یا گودالی که عمیق و ژرف است. با ترکیب واژه نیک که در اینجا به معنای خوب و بزرگ را می‌دهد بر آن اطلاق کرده باشندو گروه دیگر آن را بورنیک می‌گویند که از دو کلمه بور و نیک تشکیل یافته‌است و بور در لهجه محلی تغییر یافته کلمه "بار" است. که این کلمه نیز ضمن ترکیب با واژه نیک به معنای محل امن و جایگاه نیک، مصطلح گردیده‌است. البته "بار" در اصل و اساس به معنای ساحل و جای امن هم به کار می‌رود و نام رودبار می‌تواند معنی ساحل یا کنار رود داشته باشد. در هر صورت بورنیک یا بارنیک به معنی محل امن خوب می‌باشد؛ و این نام با توجه به محل قرارگیری غار به خوبی انتخاب شده‌است و از گذشته‌های بسیار دور و شاید از عصر غارنشینی و دوران شکار در ایران، اینجا محل امنی برای زندگی کردن و پناه گرفتن، مورد توجه اقوام پیش از تاریخ در این ناحیه بوده‌است به ویژه که دهانه اصلی و عمیق غار در نقطه‌ای در فرا سوی رودخانه قرار دارد.

آب و هوای آن در زمستان، بسیار سرد و یخبندان می‌شود؛ بنابراین اگر تجربه جدی در زمینه طبیعت‌گردی در زمستان ندارید، بهتر است. فصل‌های تابستان و بهار به این روستا بروید. در این روستا می‌توانید در دشت‌های وسیع آن کمپ بزنید و یا به یکی از اتاق‌های اقامتی در یکی از باغ‌های مردم محلی بروید.


فلوگوپایت، مسکویت، بیوتیت سیاه و سفید و قهوه ای ، لپدولیت.میکا مسکویت و فلوگوپایت از پر مصرف ترین ها هستند. برای مثال در سال ۸ در ایالت متحده نزدیک به۸ تن از میکا مصرف شده است.. همچنین در مراسم سنتی ژاپن(KODO) برای سوزاندن بخور از یک مربع کوچک از جنس ورق میکا است.فاده می شود که این ورق میکا در بالای یک مخروط ساخته شده از خاکستر سفید که شامل یک قطعه زغال سنگ برای سوزاندن بخور است. ، قرار داده می شود. ورق میکا به عنوان جداکننده منبع گرما (زغال سنگ)و بخور قرار می گیرد تا عطر بخور بدون سوزاندن آن به کمک ورق میکا گسترش یابد . ورق میکا عمدتا در صنایع الکترونیکی و الکتریکی است.فاده می شود.

مسکوویت و فلوکوپیت نوعی میکا هستند که می توانند درجه حرارت بالا را تحمل کنند. فلوکوپیت می تواند تا درجه سانتیگراد و مسکوویت می تواند تا درجه سانتیگراد را تحمل کند. این ماده معدنی ضد آتش است.، مشتعل نمی شود و رسانایی حرارتی کمی دارد.

این طراحی منحصر به فرد ثبت شده به طور خاص برای میکا صنعت طراحی شده است. و اولین رولیک آلومینیومی است. که به طور خاص برای غلطک های مهندسی و ثبت شده است.. این رولیک های صنعتی کاربردهای گوناگونی دارد که به طور مفصل به آنها می پردازیم.



( فروش ) های دیگر