خدمات و سرویس میکسر صنعتی در دیزین

Industrial mixer-1
Industrial mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی دیزین در اوایل سال با نصب یک دستگاه تله اسکی سیار آغاز به کار کرد تا ورزشکاران تیم ملی اسکی ایران در قبل از انقلاب مکان خوبی برای تمرین داشته باشند، در ادامه است.قبال مردم از این محل یک دستگاه تله سیژ با دو کیلومتر و متر در سال خورشیدی برای رفت و آمد اسکی بازان به نقاط بالای پیست نصب گردید، در بین سال های تا ۵ با تلاش زیاد آقای کاظم پور فقید از موسسین پیست دیزین اولین تله کابین ایران از پایین منطقه به قله دیزین نصب و افتتاح گردید تا کم کم به یکی از برترین پیست های اسکی خاورمیانه در آن سالها بدل شود.

در این فصل‌ها، تمام ارتفاعات و تپه‌های دیزین، پر از برف شده است. و آب و هوای آن نیز کاملاً مناسب اسکی است.. در تابستان نیز، پیست چمن دیزین باز می‌شود. علاوه بر آن، امکان سایر تفریحات مانند تیراندازی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و کایت سواری نیز در این فصل فراهم می‌شود.

همانطرو که در ابتدای مقاله عرض کردیم از لحاظ مسافت ایجا به منطقه اوشون فشم میگون و پیست اسکی شمشک نزدیک تر است. اما به خاطر جاده صعب العبور و فوق خطرناک آن محدوده، گردشگران و اسکی بازان از سمت جاده چالوس در کیلومتر ۵ و عبور از گچسر به سمت تابلوهای پیست مسیر را ادامه دهی تا به ورودی این منطقه برسید.


همزن صنعتی برای تولید انواع مواد غذایی و صنایع مختلف از جمله حلیم پزی، ماست بندی، شیرینی پزی، رب، شربت و عرقیجات گیاهی کاربرد دارد. نکته مهم در رابطه با صنایع غذایی این است. که میکسرهای این صنایع باید از میله های فولادی است.فاده کنند. فولاد ضد زنگ از واکنش های شمیایی مواد غذایی جلوگیری کرده و است.انداردهای لازم سازمان بهداشت را دارد.

تفاوت این میکسرها در نوع تیغه های آن است.. تیغه های به کار رفته در این میسکر به صورت صاف، نازک و نواری شکل بوده و اجزای آن بدون حرکت هستند. در واقع در این دستگاه مخلوط کن صنعتی به جای حرکت قطعات، مواد با نیروی زیادی با یکدیگر ترکیب می شوند. یکی از مزیت های این نوع میکسر را در سادگی شستشو و تمیزی آن باید معرفی کرد که به دلیل آرایش خاص تیغه های آن است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر