فروش میکسر صنعتی در رودهن

Industrial mixer-1
Industrial mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت شهر رودهن به حدود سال قبل برمیگردد و به علت مهاجرت ترک تباران در دوران قاجار به این شهر، زبان مادری شهر رودهن، تاتی است.. به دلیل آب و هوای خوب و نزدیکی به شهر تهران در سالهای اخیر مردم بسیاری از شهرهای مختلف ایران از جمله مازندران، مشهد و&#; به این شهر مهاجرت نموده اند. همچنین وجود چندین دانشگاه مانند دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی با حدود هزار دانشجو در این شهر منجر به رشد چشمگیر این شهر از لحاظ فرهنگی، علمی، آموزشی و اقتصادی شده است..

علاوه بر این وجود دانشگاه آزاد اسلامی، رودهن را به قطب تحصیلات تکمیلی در شرق است.ان تهران، تبدیل کرده است. و از سال    تا کنون نقش مهم و اساسی در عمران و آبادانی این بخش داشته و به رونق صنعتی و اقتصادی منطقه پیرامون خود کمک کرده است..

مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.


همزن صنعتی برای تولید انواع مواد غذایی و صنایع مختلف از جمله حلیم پزی، ماست بندی، شیرینی پزی، رب، شربت و عرقیجات گیاهی کاربرد دارد. نکته مهم در رابطه با صنایع غذایی این است. که میکسرهای این صنایع باید از میله های فولادی است.فاده کنند. فولاد ضد زنگ از واکنش های شمیایی مواد غذایی جلوگیری کرده و است.انداردهای لازم سازمان بهداشت را دارد.

تفاوت این میکسرها در نوع تیغه های آن است.. تیغه های به کار رفته در این میسکر به صورت صاف، نازک و نواری شکل بوده و اجزای آن بدون حرکت هستند. در واقع در این دستگاه مخلوط کن صنعتی به جای حرکت قطعات، مواد با نیروی زیادی با یکدیگر ترکیب می شوند. یکی از مزیت های این نوع میکسر را در سادگی شستشو و تمیزی آن باید معرفی کرد که به دلیل آرایش خاص تیغه های آن است..



( فروش ) های دیگر