خدمات و سرویس میکسر صنعتی در شمال تهران

Industrial mixer-1
Industrial mixer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.

فرمانیه تهران یکی از محله‌های لاکچری و مرفه نشین پایتخت است. که در محدوده شمال شهر تهران واقع شده است.. اگر بخواهیم آدرس دقیق‌تری بدهیم فرمانیه در منطقه شهرداری تهران واقع شده است. که از شمال با خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، از جنوب با بزرگراه صدر، از شرق با خیابان پاسداران و از غرب با خیابان کامرانیه همسایه است..

هر چند که بافت قدیمی و کلنگی شمال تهران به سرعت درحال بازسازی است. و اکثر خانه ها قدیمی جای خود را به برج باغ های مرتفع و مجلل داده اند ، اما هنوز هم با کمی گشت و گذار در شمال تهران به خانه های قدیمی برمیخوریم .مالکان این منازل پس از قطعی شدن تصمیم خود در باره تخریب و نوسازی منزل ، آنرا در


همزن صنعتی برای تولید انواع مواد غذایی و صنایع مختلف از جمله حلیم پزی، ماست بندی، شیرینی پزی، رب، شربت و عرقیجات گیاهی کاربرد دارد. نکته مهم در رابطه با صنایع غذایی این است. که میکسرهای این صنایع باید از میله های فولادی است.فاده کنند. فولاد ضد زنگ از واکنش های شمیایی مواد غذایی جلوگیری کرده و است.انداردهای لازم سازمان بهداشت را دارد.

تفاوت این میکسرها در نوع تیغه های آن است.. تیغه های به کار رفته در این میسکر به صورت صاف، نازک و نواری شکل بوده و اجزای آن بدون حرکت هستند. در واقع در این دستگاه مخلوط کن صنعتی به جای حرکت قطعات، مواد با نیروی زیادی با یکدیگر ترکیب می شوند. یکی از مزیت های این نوع میکسر را در سادگی شستشو و تمیزی آن باید معرفی کرد که به دلیل آرایش خاص تیغه های آن است..



( خدمات و سرویس ) های دیگر